أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۵۵۸
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۲۷ دی ۱۳۹۷
مسئول سازمان بسیج رسانه: بازداشت خبرنگار شبکه پرس‌تی وی نشان داد امریکا حقوق بشر را به راحتی ذبح می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، مسعود بصیری اظهار کرد: آمریکایی‌ها در یک بازی سیاسی برخلاف تمام قوانین بین‌المللی اقدام به بازداشت این خبرنگار زن کرده و وی را از تمام حقوق اولیه خود محروم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مرضیه هاشمی برای دیدار برادر خود که مبتلا به سرطان است به آمریکا سفر کرده است، تصریح کرد: مسئولان آمریکایی بدون تفهیم اتهام، هاشمی را در بازداشت نگه داشته و مانع دیدارش با خانواده شده‌اند و حتی با زور حجاب از سر وی برداشته و در زندان نیز تنها گوشت خوک در اختیارش قرار داده‌اند.

وی افزود: پلیس فدرال آمریکا حتی به فرزندان هاشمی نیز رحم نکرده و به خانه آن‌ها حمله کرده است.

بصیری در پایان با بیان اینکه امیدواریم نهاد‌های حقوق بشری و تمام رسانه‌های بین‌المللی این بار از خواب زمستانی بیدار شوند و به دور از دستور ارباب خود اقدام به حمایت از این خبرنگار کنند، متذکر شد: همان‌هایی که به دلیل بازداشت یک جاسوس در ایران یقه خود را در رسانه‌هایشان پاره می‌کنند، همانطور که در خصوص جنایات یمن سکوت کرده‌اند، در خصوص مرضیه هاشمی هم گویا خفه شده اند و چشمها‌یشان نمی‌بیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها