يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۱۶۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۹ دی ۱۳۹۷
همکار مرضیه هاشمی می‌گوید:‌ «یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های ما درباره ناراحتی قلب مرضیه است که تپش‌های بسیار شدیدی می‌گیرد. برای همین از مردم می‌خواهیم که برای او دعا کنند.»
به گزارش پایگاه 598، یکی از همکاران مرضیه هاشمی به خبرنگار «صدا و سیما» گفت: «آخرین باری که با خانم هاشمی صحبت کردم در فرودگاه لوئیزیانا بودند و به شوخی و خنده می‌گفت که بازهم ماموران آمده‌اند تا از او بازرسی کنند و همه از دیدن این صحنه تعجب کرده‌اند. او می‌گفت که به این شرایط عادت کرده و هر بار به آمریکا می‌رفته چند ساعتی در فرودگاه نگهش می‌داشتند و از او سوالاتی می‌پرسیدند. اما 4 ساعت بعد از این تماس تلفنی، دختر ایشان با من تماس گرفت و گفت که مادرشان را دستگیر کرده‌اند!»

او ادامه می‌دهد: «مرضیه هیچ‌ کار اشتباهی نکرده است او تهدیدی برای آمریکایی‌ها و سعودی‌ها بود. بر اساس آمار منتشر شده در سال 2018 آمریکا پنجمین کشور خطرناک برای خبرنگاران است. حتی یمن هم از آمریکا خطر کمتری برای خبرنگاران دارد.»

همکار مرضیه هاشمی اظهار می‌دارد: «آمریکایی‌ها بدانند که مرضیه هاشمی یک زن قوی است و میلیون‌ها نفر نیز در کنار او هستند. آمریکا حق ندارد این زن آزاده را در غل و زنجیر کند.»

او می‌گوید: «یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های ما درباره ناراحتی قلب مرضیه است که تپش‌های بسیار شدیدی می‌گیرد. برای همین از مردم می‌خواهیم که برای او دعا کنند.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها