أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۶۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۳۰ دی ۱۳۹۷
محمد عطریانفر مطرح کرد:
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: نقش جهانگیری تقریباً مشابه دوره ای است که در دوره اول با آقای روحانی همکاری می کرد.
به گزارش پایگاه 598، محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با مهر در مورد نقش پررنگ معاون اول رییس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم، اظهار داشت: اختیارات معاون اول تابع مجموعه واگذاری هایی از حوزه اختیارات رییس جمهور است که به معاون اول خودش تفویض می کند. باور من این است که آقای جهانگیری در دوره اول حجم مناسبی از اختیارات را از ناحیه رییس جمهور در اختیار داشت لکن در دولت رییس جمهور تا حدودی توجه کافی را به مشورت هایی که از ناحیه معاون اول داده می شد، مبذول نداشت.

عطریانفر تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت به صورت اول برگشته و نقش آقای جهانگیری تقریباً مشابه دوره ای است که در دوره اول با آقای روحانی همکاری می کرد.


وی در مورد کاهش بودجه دفتر معاون اول بیان کرد: معاون اول بودجه ای در داخل بودجه ریاست جمهوری دارد و این ارقام خیلی مهم نیست و اختیارات معاون اول به این عدد و رقم ها نیست و به حوزه مسئولیت ها و ماموریت هایی که به او واگذار می شود ارتباط دارد.

گفتنی است، اسحاق جهانگری معاون اول رئیس جمهور قصد دارد نشان دهد که در دولت دوم روحانی محدود شده و مانند دولت اول اختیارات خاصی نداشته و حتی توان تغییر منشی خودش را هم ندارد. هرچند پیش تر عدم صحت این مسئله را برخی از نزدیکان رئیس جمهور بیان کرده بودند اما بسیاری از فعالان سیاسی از جهانگیری پرسیده بودند که اگر آقای معاون اول اختیار خاصی ندارد پس چرا استعفا نمی دهد؟ اما بار دیگر عطریانفر پرده از این موضوع برداشت و شرایط جهانگیری در دولت یازدهم با دوازدهم را برابر دانست. نوبت جهانگیری است که مشخصا هدفش از بیان این اظهارات را بیان کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها