يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۱۶۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۳۰ دی ۱۳۹۷
امیر مهدی پور وزیری کارگردان گفت: تخصص من ساخت آثار کمدی است از این رو سریالی طنز را شروع کرده ام تا مخاطبان را بخندانم.
به گزارش پایگاه 598، امیر مهدی پور وزیری کارگردان سینما و تلویزیون درباره جدیدترین کار خود پس از سریال «مینو» گفت: تخصص اصلی من ساخت آثار کمدی است و اگر کارهای من را دنبال کرده باشید متوجه می شوید که حتی در لحظات تلخ و سخت هم صحنه‌های کمیک داریم.

وی افزود:پس از ساخت مجموعه تلویزیونی «مینو» به سفارش آقای کرمی در سیما فیلم  به سراغ ساخت سریالی طنز رفتم.

وی در ادامه بیان کرد: تا امروز نگارش دوازده قسمت آن به پایان رسیده است.

کارگردان فیلم «محاصره» تاکید کرد: من عاشق این هستم که مردم را بخندانم و اگر در «مینو» چشم‌ها را گریان کردم، این بار دوست دارم مردم را بخندانم و لحظاتی شاد را برایشان رقم بزنم.

وی درباره قصه این مجموعه تلویزیونی جدید افزود: این سریال درباره خانواده‌ای است که با کارهای فرزندانشان دچار بحران می‌شوند و قصه‌های مختلفی را می‌سازند.
این کارگردان جوان با اشاره به اینکه همیشه با جوانان و نیروهای جوان کار کرده‌ام، گفت: محمد رضا شفا تهیه کننده این کار است و دوستان خوبم آقایان حقیقی و ملکی نگارش آن را برعهده دارند.

پوروزیری در پایان درخصوص زمان پخش این مجموعه تلویزیونی گفت: اگر بتوانیم سریال را در بیست و پنج قسمت برنامه ریزی کنیم; ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که به روی آنتن برود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها