أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۶۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۳۰ دی ۱۳۹۷
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دستگیری مرضیه هاشمی بر اساس حکم خلافِ قانونی است که شخص ترامپ داده است و ما قطعا این موضوع را در محافل بین المللی و در قالب دیپلماسی عمومی پیگیری می کنیم.
به گزارش پایگاه 598، حشمت الله فلاحت پیشه در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره بازداشت مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی، گفت: تحت هر عنوانی که خبرنگار پرس تی وی دستگیر شده باشد، این اقدام برخلاف قوانین داخلی آمریکا و مقررات بین المللی است.

وی متذکر شد: این اقدام یادآوری یک واقعیتی است که از سال ۲۰۰۱ میلادی و از زمان بوش پسر تصویب شد مبنی بر اینکه در آمریکا همه حقوق مربوط به آزادی های مدنی، آزادی بیان و آزادی رسانه را می توان تعطیل کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه دستگیری خانم هاشمی بر اساس حکم خلافِ قانونی است که شخص ترامپ داده است، تصریح کرد: کشوری که تاکنون ادعای دموکراسی و دفاع از آزادی بیان داشته است، این خانم مظلوم را که هیچ گونه تخطی از اصول حرفه ای خبرنگاری نداشته است، صرفا با حکم رئیس جمهورش بازداشت کرده است.

فلاحت پیشه با بیان اینکه این اتفاق نشان دهنده واقعیت سیاست ایالات متحده آمریکا است،گفت: جمهوری اسلامی ایران قطعا در محافل بین المللی، در قالب پیگیری های رسمی و همچنین در عرصه دیپلماسی عمومی این موضوع را مطرح می کند که برخلاف ادعای آمریکایی ها، این ایرانی ها هستند که همواره قربانی استانداردهای دوگانه ای هستند که در آمریکا شکل گرفته است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها