أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۱۷۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۳۰ دی ۱۳۹۷
سعید پروینی:
تهیه کننده سریال تلویزیونی «گشت پلیس» گفت: : اقبال مخاطبان مطابق پیش بینی قبلی ما، خیلی خوب بوده و درخواست‌های زیادی از سوی مخاطبان رسانه ملی برای ساخت سری دوم مجموعه «گشت پلیس» داشته‌ و داریم.

به گزارش پایگاه 598، «سعید پروینی»، تهیه کننده سریال تلویزیونی «گشت پلیس» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: از ابتدا که فیلمنامه این سریال از سوی ناجی هنر به بنده پیشنهاد شد، با شناختی که از آثار پلیسی و اکشن داشتم و استانداردهایی که پیش‌تر برای ساخت مطلوب این چنین سریال‌هایی در قاب تلویزیون در ذهن می پروراندم، موفقیت آن را در میان مخاطبان پیش بینی می‌کردم. 

این تهیه کننده گفت: در ادامه با شناخت از تجربیات پیشین مهرداد خوشبخت، او را بهترین گزینه برای کارگردانی مجموعه «گشت پلیس» یافتم و به جرات می‌توانم بگویم با خلاقیت و توانمندی او و همراهی عوامل پرتلاش گروه، در نهایت «گشت پلیس» گام مهمی در ارتقای کیفیت سریال‌های اکشن و پلیسی تلویزیون و نمایش قدرت و تجهیزات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شد.

وی درخصوص واکنش‌های مخاطبان بیان داشت: مردم سریال‌های اکشن و پلیسی دوست دارند و اقبال مخاطبان مطابق پیش بینی قبلی ما، خیلی خوب بوده و درخواست‌های زیادی از سوی مخاطبان رسانه ملی برای ساخت سری دوم مجموعه «گشت پلیس» داشته‌ و داریم.

پروینی درباره احتمال ساخت سری دوم از این مجموعه نیز گفت: فیلمنامه نگارش شده، اما تنها چیزی که در این باره می‌توانم بگویم این است که همه چیز به تصمیم مدیران بستگی دارد هرچند طرح و برنامه ریزی اولیه ما برای تولید یک سریال ۱۳ قسمتی بود اما به هردلیل تولید آن به این شکل میسر نشد و در نهایت یک مجموعه ۷ قسمتی آماده شد.

تهیه‌کننده «گشت پلیس» در پاسخ به این سوال که چرا اثری اکشن که توانسته مخاطبان را هم جذب کند، تنها در ۷ قسمت تولید شد؟ گفت: در زمینه گلایه مخاطبان نسبت به کم بودن حق با مخاطبان است. برای بنده و کارگردان نیز این مسئله روشن بود، ولی برخی مشکلات در تامین بودجه از سوی متولیان کار، که به طور مشترک موسسه ناجی هنر و مرکز سیمافیلم بودند سبب شد تا طرفین به این نتیجه برسند که سریال تنها در ۷ قسمت تولید شود.

پروینی گفت: همانطور که می‌دانید هر سریال برای اثرگذاری و ارتباط‌گیری با مخاطب در قاب تلویزیون نیاز به فرصت بیشتری دارد و اکنون شاهدیم علی‌رغم تعداد قسمت کم این کار، استقبال بسیار خوبی از سوی مردم صورت گرفته، اما فرصت تداوم این همراهی کوتاه بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها