أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۷۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به کاهش اهدای خون در پایتخت گفت: از شهروندان تهرانی به ویژه افراد دارای گروه خونی o تقاضا می‌شود جهت اهدای خون اقدام کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سیدمرتضی طباطبایی در ارتباط با اهدای خون در پایتخت اظهار داشت:‌ طی هفته‌های اخیر میزان اهدای خون در تهران کاهش یافته در حالی که روزانه در پایتخت به هزار تا 1200 واحد خون نیاز داریم.

وی افزود: به دلیل سردی هوا و برخی از مشکلات پایان سال اهدای خون در حال حاضر به حدود روزانه 700 واحد رسیده که نسبت به نیاز پایتخت با کمبود مواجه هستیم.
مدیرکل انتقال خون استان تهران ضمن فراخوان شهروندان تهرانی  جهت اهدای خون گفت:‌افرادی که دارای چهار  گروه خونی O منفی، O مثبت، A مثبت و AB منفی هستند بیشتر به اهدای خون آنها نیاز داریم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کسری  خون در پایتخت از شبکه خون‌رسانی کشور در استان‌هایی همچون کرج، قزوین، قم، سمنان، آذربایجان غربی و اردبیل تأمین شده است.

وی با بیان اینکه نیاز به اهدای خون در پایتخت بیشتر از سایر استان‌ها است، گفت: بیماران سایر مناطق کشور نیز در بسیاری از مواقع در پایتخت جراحی می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها