أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۱۷۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی از آغاز آئین ثبت نام اعتکاف در مسجد گوهرشاد و شش مسجد زیر نظر آستان قدس رضوی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی از آغاز آئین ثبت نام اعتکاف در مسجد گوهرشاد و شش مسجد زیر نظر آستان قدس رضوی خبر داد.

سید خلیل منبتی اظهار داشت: ثبت نام شرکت در آئین اعتکاف مسجد گوهرشاد و شش مسجد وابسته به آستان قدس رضوی آغاز شده و تا 14 بهمن ماه نیز ادامه دارد.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اسامی پذیرفته شدگان نیز روز 18 بهمن ماه اعلام می‌شود خاطرنشان کرد: پس از قرعه‌کشی اولیه میان ثبت نام کنندگان در روز 15 بهمن ماه جاری، ثبت نام تکمیلی نیز در 18 بهمن ماه صورت می‌گیرد و روز پایانی ثبت نام تکمیلی نیز 24 بهمن‌ماه است.

منبتی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.etekaf.aqr.ir مراجعه نموده و یا عدد 8 را به سامانه پیامکی 30000008 ارسال کنند. 

وی با تاکید بر این نکته که ظرفیت پذیرش در آیین اعتکاف امسال هزار و 970 نفر شامل 980 نفر زن و 990 نفر مرد است ادامه داد: همچنین شش مسجد در سطح شهر مشهد نیز که وابسته به آستان قدس رضوی هستند در مراسم امسال پذیرای اعتکاف کنندگان هستند که ثبت نام آنها نیز از همین طریق صورت می‌گیرد.

منبع:تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها