يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۱۸۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
پوری حسینی:
پرحاشیه‌ترین رئیس تاریخ خصوصی‌سازی کشور، در واکنش به ممنوع‌الخروجی‌اش در صفحه توییتری خود نوشت: ممنوع‌الخروجی برای من مجازات نیست، همه جوانی و عمرم را برای اعتلای نام ایران و آبادانی کشورم صرف کرده‌ام.
به گزارش پایگاه 598، "نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به دادستان کل کشور و دادستان تهران خواستار رسیدگی به پرونده آقای عبدالله پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی شده بودند. در این نامه نمایندگان خواستار ممنوع‌الخروجی وی جهت دسترسی دستگاه قضایی به این فرد برای بررسی برخی واگذاری‌ها شده بودند.

بازپرس شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، دستور ممنوع الخروجی وی را صادر کردند. این موضوع اسباب دلگرمی مردمی است که بی‌صبرانه در انتظار رسیدگی به این پرونده هستند. منتظریم هرچه سریعتر این پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و نتایج آن از سوی قوه قضائیه اعلام شود."

 
این تازه‌ترین نقل قولی است که احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس عنوان کرده‌ تا این خبر تایید کننده این موضوع باشد که حواشی پیرامون ادامه فعالیت میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، پرحاشیه‌ترین رئیس تاریخ خصوصی‌سازی کشور یا به قول اهالی رسانه "آقای حاشیه" که دو دوره نیز ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آذربایجان شرقی را نیز بر عهده داشته است، کماکان ادامه داشته باشد.

جالب این که با وجود این همه حواشی، پوری حسینی به تازگی در واکنش به ممنوع‌الخروجی‌اش در صفحه توییتری خود نوشته: ممنوع‌الخروجی برای من مجازات نیست، همه جوانی و عمرم را برای اعتلای نام ایران و آبادانی کشورم صرف کرده‌ام و تا آخرین نفس برای رفاه و آسایش مردم خوب کشورم تلاش خواهم کرد، ممنوع‌الخروج نیستم، خیالتان راحت، مسیر اجرای دقیق و مقتدرانه قانون اصل 44 را همچنان با افتخار انجام می‌دهم.

گفتنی است این مطلب علاوه بر این که در صفحه توییتری پوری حسینی درج شده، از روز گذشته نیز توسط نزدیکان وی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها