أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۸۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
یک مقام مسئول در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرد که این دفتر در تاریخ ۲۹ فروردین سالجاری با صدور اطلاعیه‌ای کلیه فعالیت‌های خود را در پیام‌رسان تلگرام خاتمه داده است.
به گزارش پایگاه 598، یک مقام مسئول در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فعالیت برخی کانال‌های فعال در پیام‌رسان تلگرام با عناوینی مانند «رهبر انقلاب» و... ، انتساب این کانال‌ها را به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رد کرد.

وی افزود: همان‌طور که قبلا اعلام شده، دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در تاریخ ۲۹ فروردین سال جاری با صدور اطلاعیه‌ای کلیه فعالیت‌های خود را در پیام‌رسان تلگرام خاتمه داده و از آن تاریخ هیچگونه فعالیتی در این پیام‌رسان ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها