أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۸۹۱
زمان انتشار: ۰۲:۰۴     ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد:
«نیکلاس مادورو»، رئیس‌جمهور ونزوئلا بعد از اقدام رهبر مخالفان این کشور در معرفی خود به عنوان رئیس‌جمهور خودخوانده در جمع هوادارانش گفت که تسلیم نخواهد شد. مادورو اعلام کرد او روابط آمریکا را قطع کرده و به دیپلمات‌های آمریکایی ۷۲ ساعت فرصت داده خاک این کشور را ترک کنند. او گفت آمریکا در ونزوئلا کودتا به راه انداخته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «نیکلاس مادورو»، رئیس‌جمهور ونزوئلا بعد از اقدام رهبر مخالفان این کشور در معرفی خود به عنوان رئیس‌جمهور خودخوانده در جمع هوادارانش گفت که تسلیم نخواهد شد.

مادورو اعلام کرد او روابط آمریکا را قطع کرده و به دیپلمات‌های آمریکایی ۷۲ ساعت فرصت داده خاک این کشور را ترک کنند. او گفت آمریکا در ونزوئلا کودتا به راه انداخته است.

«خوان گوایدو»، رئیس شورای ملی ونزوئلا و رهبر مخالفان این کشور خود را رئیس‌جمهور موقت این کشور معرفی و سپس سوگند یاد کرد. 

گوایدو بعد از آنکه مادورو اعلام کرد به دیپلمات‌های آمریکا 72 ساعت برای ترک این کشور مهلت داده گفت به سفارتخانه‌های خارجی گفته که بمانند و دستورهای دیگر را نادیده بگیرند. 

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای مداخله‌جویانه از این تصمیم استقبال کرد و گویدا را به عنوان رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت. او گفت همه گزینه‌ها علیه ونزوئلا روی میز است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها