يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۱۹۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
یک روزنامه صهیونیستی از پرواز پهپادی بر فراز یک پایگاه سری نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و تصویربرداری از آن خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم" نوشت: یک پهپاد کوچک کنترل از راه دور اخیراً از یک پایگاه سری نیروی هوایی اسرائیل تصویربرداری کرد.

این روزنامه افزود: برای ارتش اسرائیل هنوز روشن نیست که چه کسی مسئول تصویربرداری است و این عملاً به چه منظوری انجام شده است.

به نوشته این روزنامه، "از پایگاه نظامی یاد شده چند نوبت در ماه‌های گذاشته تصویربرداری شده است".

این روزنامه صهیونیستی افزود: "نظامیان مستقر در این پایگاه سری پهپادهای کوچک را هنگام تصویربرداری از فعالیت های خود در محل مشاهده کردند و موضوع را به اطلاع فرماندهان خود رساندند اما نه این پهپادهای کوچک و نه کسانی که آنها را به پرواز درآورده‌اند، پیدا نشده‌اند.

روزنامه "اسرائیل الیوم" نوشت: وقوع چنین حادثه‌ای در یک پایگاه سری، ذهن سران و فرماندهی نیروی هوایی و عناصر واحد امنیت اطلاعات ارتش اسرائیل را به میزان زیادی به خود مشغول کرده است. اینها تلاش زیادی کردند تا مسئول به پرواز درآوردن پهپاد را شناسایی کنند و همچنین بدانند که آیا پرواز پهپاد اقدامی تصادفی بوده یا با قصد قبلی برای جمع آوری اطلاعات انجام شده است،

این روزنامه به نقل از یک مسئول بلندپایه رژیم اسرائیل نوشت: نگرانی این است که چه کسی از اطلاعات تصویری استفاده کرده است. حتی اگر تصویربرداری کاری سادلوحانه بوده و از سوی دشمن صورت نگرفته است، بازهم افشای فعالیت در پایگاه سری ممکن است زیان امنیتی مهمی به همراه داشته باشد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها