امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۱۹۵۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
درحالی که روز گذشته، عادل فردوسی پور گزارش فوتبال بازی ژاپن – ویتنام را بر عهده داشته، محسن تنابنده و مهراب قاسمخانی او را گمشده خطاب کردند.
به گزارش پایگاه 598، شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران به مصاف چین رفت که گزارشگر این رقابت حساس همچون بازی های پیشین تیم ملی محمدرضا احمدی، گزارشگر اعزامی صداوسیما به امارات بود. تیم ملی ژاپن نیز ساعاتی پیش از بازی ایران به مصاف ویتنام رفت و گزارشگری این مسابقه نیز بر عهده عادل فردوسی پور بود.

درحالی که، عادل فردوسی پور گزارش بازی ژاپن – ویتنام را به عهده داشت، محسن تنابنده و مهراب قاسمخانی با انتشار استوری و پست‌هایی در صفحه اینستاگرامشان عادل فردوسی پور را گمشده خطاب کردند که واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت. در ادامه پست‌های محسن تنابنده و مهراب قاسم خانی و گمشده خطاب کردن عادل فردوسی پور را مشاهده کنید.

گاف عجیب دو سلبریتی درباره عادل +تصویر

امیر مهدی ژوله هم به بهانه انتشار یک استوری از تصویر خودش، به این موضوع پرداخت و در جمله ای عجیب نوشت: «چقدر خوبم من! با صدای فردوسی پور بخونید که معلوم نیست واسه چی دارن چیکارش میکنن»


در نگاه اول می توان اظهارنظر این سه طناز مشهور را که شهرتشان را مدیون آنتن رسانه ملی هستند را تنها به یک «گاف» تعبیر کرد که ناشی از نظرات بی ربط و باربط آنها درباره همه چیز است.

اما نگاه دومی هم که می توان در این میان متصور بود، استفاده یا به عبارت بهتر سوءاستفاده این سلبریتی ها از کمبود اطلاعات عمومی دنبال کنندگان پیج هایشان برای ایجاد یک حاشیه جدید و زنده کردن بازی دوقطبی سازی بین علی فروغی، مدیر جدید و موفق شبکه سوم سیما با عادل فردوسی پور، مجری موفق برنامه 90 است. شاید بتوان همزمانی سوءاستفاده احتمالی این چند سلبریتی را هماهنگ شده و برای ایجاد یک موج نیز تحلیل کرد. نقشه ای که چندی پیش درپی حاشیه ایجاد شده در پخش برنامه 90 اتفاق افتاد و در نهایت ماهیگیران این آب آلوده که عمده آنها از همین سلبریتی ها بودند ناکام ماندند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها