يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۱۹۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به برنامه ریزی دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی گفت: صهیونیست‌ها در اطراف کشورمان چندین کارخانه مشروب سازی داشتند و آن‌ها مشروبات را به رایگان به قاچاقچیان می‌دهند تا وارد کشورمان کنند.
به گزارش پایگاه 598، سردار محمد رضا نقدی شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت الله مصباح یزدی با اشاره به فرارسیدن سالروز انقلاب اسلامی اظهار کرد: یک جنبش مردمی در ابتدای سال 97 به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکل گرفت و در قالب این جنبش هر هفته در طول سال جاری نشستی برای ارائه گزارش دستاوردهای انقلاب برگزار شد.

وی ادامه داد: انقلاب‌ها اکثرا پیروز نشدند و شکست خوردند، آن‌هایی هم که پیروز شدند، تداوم نداشتند و نتوانستند که خود را حفظ کنند، ولی انقلاب ما تداوم داشت و مردم سالاری ما بی‌نظیر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه افزود: امروز رهبری در کشور داریم که از مبانی انقلاب اسلامی پاسداری کردند و یاران ایشان به ارزش‌هایی که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بر آنها تاکید داشتند، معتقد هستند.

وی ادامه داد: امروز 275 شبکه رادیو و تلویزیونی به زبان فارسی و گویش‌های مختلف توسط دشمنان برای تاثیرگذاری بر مردم ایران فعال هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران افزود: با اشغال افغانستان شاهد افزایش تولید مواد مخدر در این کشور از 200 تن به بیش از 10 هزار تن بودیم و دشمن برنامه ریزی کرد تا مواد مخدر با قیمت بسیار ارزان به دست جوانان کشورمان برسد، میزان کشف مواد مخدر در ایران برابر کشفیات 199 کشور در زمینه مواد مخدر است.

نقدی با اشاره به برنامه ریزی دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی اظهار کرد: صهیونیست‌ها در اطراف کشورمان چندین کارخانه مشروب سازی داشتند و آن‌ها مشروبات را به رایگان به قاچاقچیان می‌دهند تا وارد کشورمان کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری با وجود مشکلات اقتصادی زیادی شاهد بودیم که دو میلیون نفر از مردم کشورمان به زیارت اربعین رفتند و این نشان از اعتقاد مردم به عزاداری امام حسین(ع) است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه افزود: رتبه کشورمان به لحاظ علمی از رتبه 53 در زمان رژیم طاغوت به رتبه 16 در زمان کنونی رسیده و رشد علمی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر از کشورهای دیگر منطقه بود.

منبع:فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها