يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۱۹۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
وزیر خارجه فرانسه در اظهاراتی مداخله جویانه، جمهوری اسلامی ایران را تهدید به اعمال تحریم کرد.
به گزارش پایگاه 598، «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه با انتشار بیانیه‌ای، مدعی شد: اگرچه مذاکرات دشواری را با ایران آغاز کرده ایم، اما اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد، تحریم‌های بسیار سخت و فراگیری را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال خواهیم کرد.

لودریان در ادامه بیانیه خود خواستار توقف تولید موشک‌های بالستیک در ایران شده و ادعا کرده است که ارسال این موشک‌ها به گروه‌های مسلح در خاورمیانه باید متوقف شود.

این نخستین بار نیست که فرانسه تهدیداتی را علیه برنامه موشکی ایران اعلام می‌کند. پیش از این در دی‌ماه گذشته نیز «اگنس ون درمول» سخنگوی وزارت خارجه فرانسه از ایران خواسته بود که «هرچه سریع‌تر تمام فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های بالستیک را پایان دهد.»

ایران همواره ضمن رد اتهامات مقامات آمریکایی و اروپایی، صنعت موشکی را دانشی بومی عنوان کرده که به عنوان بخشی مهم از زنجیره دفاعی ایران غیرقابل مذاکره است.

منبع:مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها