أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۹۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
واردات تخمه آفتاب گرادان آجیلی با ارز بازار ثانویه (ارز نرخ نیمایی) آزاد شد اما ممنوعیت واردات نوع روغنی آن همچنان باقی ماند.
به گزارش پایگاه 598، ممنوعیت واردات تخمه آفتاب گردان آجیلی برداشته شد؛ در نامه ای که وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمانهای خود در استانها ارسال کرده، آمده است که واردات این محصول از محل ارز بازار ثانویه (ارز نرخ نیمایی) تامین میشود. در این نامه همچنین اشاره شده است که ممنوعیت واردات دانه های روغنی که برای صنایع روغنی کشی کاربرد دارد، کماکان ممنوع است.
 
گفتنی است قیمت هر کیلوگرم تخمه آجیلی در بازار به 25 هزار تومان تا 30 هزار تومان رسیده است درحالی که قیمت این محصول در سال گذشته در محدوه 10 تا 15 هزار تومان بود.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها