يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۰۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
در پی برگزاری جشن‌تولد معاون اول رئیس جمهور در کاخ سعدآباد؛
روز گذشته به مناسبت سالروز تولد معاون‌اول رئیس‌جمهور جشنی در کاخ سعدآباد برگزار شده است، این اتفاق موجب تشدید عصبانیت مردم شده و این سوال را در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بوجود آورده است که چرا مسئولین دولتی که در ایام انتخابات خودشان را دلسوز اقشار ضعیف جلوه میدادند اینک از کنار مشکلات موجود بی‌تفاوت عبور میکنند؟ از طرفی برگزاری جشن تولد در یک مکان دولتی و سوءاستفاده از اموال بیت‌المال برای امورات شخصی با چه منطقی قابل توجیه است؟
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با اوج گرفتن گرانی و نابسامانی‌های اخیر در کشور، این انتظار در بین مردم وجود داشت که مسئولین دولت با تشکیل کارگروه های تخصصی برای حل مسائل اقتصادی چاره‌اندیشی کنند و در راستای آباد کردن خرابه‌ای که خودشان بوجود آورده اند شب و روزشان را یکی کنند.

رشد افسارگسیخته تورم، نابسامانی بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی در چندسال گذشته موجب تشدید فشار اقتصادی به مردم شده است و تبعات روانی-اجتماعی فراوانی در پی داشته است؛ بدون شک افزایش میزان خودکشی، طلاق، مصرف مواد مخدر و پرخاشگری های اجتماعی بی‌ارتباط با مشکلات اقتصادی نیست.

روز گذشته با انتشار تصاویر جشن تولد اسحاق جهانگیری در جمع اعضای تحریریه ماهنامه «صنعت و توسعه» باری دیگر عصبانیت مردم نسبت به عملکرد مقامات دولتی و کم‌کاری آنان در حل مسائل و مشکلات کشور شدت گرفت.

آنگونه که پیداست روز گذشته به مناسبت سالروز تولد معاون اول رئیس‌جمهور جشنی در کاخ سعدآباد برگزار شده است، حال سوال مردم این است که چرا مسئولین دولتی که در ایام انتخابات خودشان را دلسوز اقشار ضعیف جلوه میدادند و برای مشکلات مردم گریه میکردند حال از کنار مشکلات موجود بی‌تفاوت عبور میکنند؟ از طرفی برگزاری جشن تولد در یک مکان دولتی و سوءاستفاده از اموال بیت‌المال برای امورات شخصی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

در ادامه بخش کوچکی از واکنش های مردم نسبت به برگزاری جشن تولد اسحاق جهانگیری در کاخ سعدآباد را می‌بینید که به خوبی گویای عصبانیت مردم از خوشگذرانی مسئولین دولتی است:




















- همچنین واکنش امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس و حسینی وزیر سابق ارشاد نیز در ادامه می آید:




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها