يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۱۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدفمان رسیدن به دیدار فینال بود اما با شکست برابر ژاپن شرمنده مردم شدیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار مهر از امارات، دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام ملت های آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کریستوفر جیمز بث از استرالیا در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین آغاز شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر ژاپن به پایان رسید تا طلسم فینالیست شدن ایران ۴۷ ساله شود.

علیرضا بیرانوند بعد از این بازی گفت: نمی دانم چه بگویم. شرمنده مردم شدیم. تمرکزمان را در یک صحنه از دست دادیم و چند نفر رفتند سمت داور که اعتراض کنند و همان بازیکن ژاپن بلند شد و زمینه ساز گل شد.

وی ادامه داد: ما برای رسیدن به فینال و قهرمانی در آسیا تلاش کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به خواسته مان برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها