يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۱۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به تابلویی که در هنگام مصاحبه دبیرکل حزب الله لبنان با المیادین در پشت سر وی قرار داشت به پیام آن پرداختند.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از روسیاالیوم، کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به تابلویی که در هنگام مصاحبه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در پشت سر وی قرار داشت و عبارت قرآنی «ادْخُلُوهَا بِسَلَامٍ آمِنِینَ» بر روی آن نوشته شده بود از آن به عنوان پیامی به رژیم صهیونیستی نام بردند.
این کاربران اعلام کردند که این تابلو تنها به شکل تصادفی و  برای دکور آنهم پس از دو ماه سکوت نبوده است.

از نگاه این کاربران هدف از این تابلو این مفهوم باطنی را دارد که ورود آسان به فلسطین اشغالی است و در واقع پاسخ غیرمستقیم به مواضع تل آویو مبنی بر کشف و نابودی تونلهای ادعایی حزب الله است.

شیمریت مئیر از تحلیلگران صهیونیست نوشته است:  تابلوی کوچک بالای سر نصرالله عبارت قرآنی است و آیا این عبارت به ورود آسان به فلسطین با وجود کشف تونلها اشاره دارد؟

این نگاه کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال تاکید نصرالله برای ورود به منطقه الجلیل در صورت وقوع جنگ با رژیم صهیونیستی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها