يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۱۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حمید فرخ نژاد از طرفداران جدی روحانی بود که در تبلیغات دوران انتخابات چیزی کم نگذاشت و چندی بعد کاملا طلبکارانه به منتقد نحوه مدیریت او تبدیل شد.
به گزارش پایگاه 598، حمید فرخ نژاد، سلبریتی پرحاشیه که چندوقت سکوت اختیار کرده بود و حتی پست های اینستاگرامش را با بستن نظرات منتشر می کرد، در جدیدترین حرکت حاشیه ای خود، با انتشار یک پست عجیب ضمن طعنه به روحانیون، به تعریف و تمجید عجیب از حاکم دبی پرداخته و نوشته است:

«ميون اينهمه شيخ كه توي مملكتمون شبانه روز تلاش ميكنن تا اخرت و اون دنيامون رو بسازن ، كاش يه شيخ محمد بن راشد داشتيم كه اين دنيامونو ميساخت. حياك.
پي نوشت: مش غول ضمبه هركي برداشت بد كنه»


به گزارش جهان نيوز، یادآوری 2 نکته پیرامون حمید فرخ نژاد ضروری به نظر می رسد:

1. حمید فرخ نژاد از طرفداران جدی روحانی بود که در تبلیغات دوران انتخابات چیزی کم نگذاشت و چندی بعد کاملا طلبکارانه به منتقد نحوه مدیریت او تبدیل شد.

2. به اعتراف خود فرخ نژاد وی ماهانه 10 هزار دلار برای خانواده اش که در خارج از ایران زندگی می کنند، ارسال می کند.

حال باید دید چگونه است که این مثلا هنرمند مشهور شده که تمام آبرو و دارایی اش را از دوران جمهوری اسلامی و فعالیت تحت لوای آن کسب کرده، علنا به روحانیت طعنه می زند و نه تنها مسئولیت پیشنهادها و انتخاب هایش را به گردن می گیرد بلکه جنس اظهارات غریب پسندانه اش مورد استقبال العربیه هم قرار می گیرد.
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها