أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۲۱۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی شده دریای خزر امروز مواج و متلاطم باشد و ارتفاع موج در نواحی شرقی آن به یک و نیم متر برسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، امین حسین نقشینه روز چهارشنبه افزود: بر اساس پیش بینی ارتفاع موج در دریای خزر توصیه می شود طی این مدت احتیاط لازم در تردد شناورهای سبک، نیمه سبک و تفریحی به عمل آید.

وی اظهار داشت: امروز برای نواحی شمال شرقی کشور طی ساعات آینده در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارش و کاهش محسوس دما خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بر روی ارتفاعات این استان ها، البرز شرقی، جاده های کوهستانی بارش برف و کولاک و بخش هایی از شرق بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی شده است. این سامانه طی ساعات آینده از شرق کشور خارج می شود.

نقشینه افزود: از امشب در سواحل خزر و اردبیل افزایش نسبی دما آغاز می شود ، همچنین در گیلان و اردبیل وزش باد شدید رخ می دهد و فردا و پس فردا بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی خواهند داشت.

به گفته وی از بعدازظهر فردا نیز افزایش نسبی دما در نواحی شمال شرق رخ خواهد داد.

وضعیت هوای تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد داشت، امروز صبح کیفیت هوای تهران در شرایط پاک بود، بیشینه دمای امروز مهرآباد 13 و شمیرانات 11 می شود، کمینه دمای فردا در فرودگاه مهرآباد 6 و شمیرانات 6 درجه سانتی گراد خواهد شد.

وی گفت: البته فردا تهران افزایش نسبی دما خواهد داشت و بیشینه دما در فرودگاه مهرآباد به 14 درجه می رسد.

نقشینه اظهار داشت: بندرعباس با 27 درجه بالای صفر و شهرکرد با 7 درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها