يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۱۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به دنبال بارندگی دو روز اخیر یک مدرسه استیجاری روستایی در سردشت بدون تلفات جانی تخریب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت در این خصوص اظهارداشت: در پی بارش شدید باران دو روز اخیر در این شهرستان بخشی از مدرسه استیجاری پایه ابتدایی روستای پاشبرد از توابع بخش وزینه شب گذشته فرو ریخت که با توجه به تعطیل بودن مدرسه خسارت جانی نداشت.

سمیعی افزود: این مدرسه استیجاری غیرقابل استفاده است و دانش آموزان این روستا امروز در مکانی دیگر مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده تلاش می‌شود در کوتاه مدت برای ادامه تحصیل دانش آموزان یک کانکس تهیه و اختصاص داده شود.

در این روستا شش دانش آموز، چهار پسر ودو دختر در پایه‌های پیش دبستانی، سوم، چهارم، پنجم و ششم مشغول به تحصیل هستند.

روستای پاشبرد از توابع بخش وزینه و در ۳۲ کیلومتری سردشت واقع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها