أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۲۲۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی با حال و هوای دهه فجر روی آنتن شبکه‌های سیما می‌رود.
به گزارش پایگاه 598، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «53 نفر»، «عمق میدان»، «بنی آدم اعضای یکدیگرند»، «آفتاب و زمین»، «بدون ذره‌ای تردید»، «مدرک جرم»، «کمی آنسوتر»، «صفحه هشت»، «فرمول مرگ»، «پنج کودک و شنی»، «آدم برفی‌ها»، «تبعیدی‌ها»، «بهمنا»، «سناتور»، « افسانه آرش»، «بچه‌های محله گل‌ها»، «همسرایان»، «یحیی»، «وضعیت بازی»، «کیمیا و خاک»، «استرالیا»، «میراث»، «رحمت عالمیان»، «بادیگارد محبوب من»، «شهر ویران»، «مترجم» و «کلاه‌برداران»، «پرستار ممنوع»، «شیر سنگی»، «پرونده فارول»، «ای رفیق»، «شکار»، «تهاجم» و «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به خاک سیاه نشاند» پنج‌شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم بهمن‌ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

«53 نفر» روی آنتن شبکه یک سیما
فیلم سینمایی «53 نفر» به کارگردانی یوسف سیدمهدوی، پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: 53 نفر از مأموران ساواک در چند کشور میان ایرانیان عضو انجمن‌های اسلامی نفوذ کرده‌اند. احمد که عضو یک گروه اسلامی است، تعدادی عکس، دویست هزارتومان پول و 52 قطعه نگاتیو عکس های شناسایی شده 52 نفر را در یک ساک مخفی کرده و قصد خروج از تهران را دارد که در محاصره ساواک قرار می‌گیرد. ناچار ساک خود را با ساک یکی از مسافران عوض می‌کند و از خطر می‌گریزد. احمد همراه دوستش در یک خانه به‌طور موقت مخفیانه زندگی می‌کند. حسین که همسرش نیز بیمار است برای مداوا و معالجه اش در خارج از کشور نیاز به پول دارد. پس از چند روز همسرش پی به محتویات ساک می‌برد و به او می‌گوید که پول ها را برای معالجه اش فراهم کرده‌است. مأموران ساواک ناموفق از دستگیری احمد برای ردیابی او شرح گمشدن ساک را در روزنامه آگهی می‌کنند و ... فریبرز سمندرپور، عنایت بخشی، بهرام شاه محمدلو و منصور والامقام در فیلم سینمایی «53 نفر» بازی کرده‌اند.

«عمق میدان» به اولین شبکه تلویزیون می‌رسد
فیلم سینمایی «عمق میدان» به کارگردانی رضا بهشتی، جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. «عمق میدان» داستان چند دانشجوی رشته هنر را روایت می کند که قرار است از تظاهرات روزهای انقلاب عکاسی کنند.
پویا امینی، درسا بختیار، کاظم هژیرآزاد و مجید جعفری در فیلم سینمایی «عمق میدان» هنرنمایی کرده‌اند.

«بنی آدم اعضای یکدیگرند» روی آنتن شبکه دو
فیلم سینمایی «بنی آدم اعضای یکدیگرند» به کارگردانی خسرو معصومی، پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. فیلم درباره همسر سرایدار مدرسه است که بیمار بوده و نیاز به عمل جراحی دارد. دو پسربچه به نام‌های قاسم و مهران تصمیم دارند برای عمل جراحی او پول جمع کنند. اما شهربانی تصور می‌کند این کار در راستای مقاصد سیاسی است و ... حسین محجوب، جمشید جهانزاده، جمال اجلالی، سیامک اطلسی و ناصر آقایی در فیلم سینمایی «بنی آدم اعضای یکدیگرند» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«آفتاب و زمین» داستانی درباره سیدمصطفی خمینی
فیلم سینمایی «آفتاب و زمین» به کارگردانی جواد شمقدری، پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. خلاصه داستان فیلم درباره سید مصطفی خمینی (پدر امام خمینی) است که طلبه بوده و روزها را به کشاورزی اشتغال دارد و عصر ها و شب ها کلاس های آموزشی و طبگی برپا می‌کند. عده‌ای از خوانین و اربابان از اینکه سید مصطفی مرید آنها نیست به ستوه آمده و به مردم آزار و اذیت می‌رسانند. سید مصطفی در مقابل آنها می‌ایستد تا اینکه توسط عده ای مزدور کشته می‌شود و ... حسین انصاری، رضا سعیدی، بهمن دان، ولی الله مؤمنی و لعیا باستانی در فیلم سینمایی«آفتاب و زمین» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«بدون ذره ای تردید» با بازی مایکل داگلاس
فیلم سینمایی «بدون ذره ای تردید» به کارگردانی پیتر هیامس، جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی مایکل داگلاس، جسی متکافه و آمبر تامبلین خواهیم دید: سی جِی»خبرنگار شبکه خبری 8، طی تحقیقاتی در می‌یابد که دادستان هانتر در جریان پرونده‌های جنایی خود دست به جعل مدرک DNA  می زند تا برد خود را در پرونده حتمی کند، چرا که نامزد پست فرمانداری است و این امر برای کسب اعتبار بیشتر او لازم است. سی جی سعی در بر ملا کردن فساد او دارد و از آنجا که با دختری به نام اِلا که دستیار هانتر است به تازگی نامزد کرده اند، از او می‌خواهد برای اثبات این ادعا، فیلم بازجویی‌های دادستانی را در اختیارش بگذارد. سی جی راه چاره اثبات این ادعا را در این می‌بیند که خود را در جریان یک قتل دخیل کند و از خود شواهدی بر جا بگذارد تا ...

شبکه سه با «مدرک جرم» به استقبال آخر هفته می‌رود
فیلم سینمایی «مدرک جرم» به کارگردانی منوچهر حقانی پرست، پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خادم زاده کارمند ساده شهرداری از اینکه عکسی با هویدا نخست وزیر وقت دارد سخت ناراحت است و تلاش می‌کند عکس ها را جمع آوری کند. در این حال گروهی سعی در فروش زمین هایی به طور غیرقانونی دارند و سعی می کنند که خادم زاده را با وعده و وعید متقاعد به همکاری با خود سازند اما خادم زاده نمی‌پذیرد. یکی از زمین خواران متوجه مشکل خادم زاده شده و ... عنایت بخشی، ماشاءاله افراشته و مرتضی احمدی در فیلم سینمایی «مدرک جرم» ایفای نقش کرده اند.

«کمی آن‌سوتر» جمعه به تلویزیون می‌آید
فیلم تلویزیونی «کمی آن سوتر» به کارگردانی مصطفی علمی فرد، جمعه دوازدهم بهمن‌‌ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. قصه این فیلم درباره ناصر، ساواکی سابق است که تمام این سال‌ها را به صورت مخفیانه زندگی کرده است. او  بسته‌های مشکوکی دریافت می‌کند بسته هایی که حاوی تسبیح و عکس خود او در روزگار جوانی است وی پس از کش و قوس‌های فراوان سعی دارد فرستنده بسته‌ها را پیدا کند و در هر بار جستجو به وسیله فلاش بک با یکی از سوژه‌هایش در دوران پیش از انقلاب و شکنجه‌ها، جنایاتی که مرتکب شده است به یادش می‌آید و ... امیرحسین مدرس، محمد کاسبی و جعفر دهقان در فیلم تلویزیونی «کمی آنسوتر» ایفای نقش کرده‌اند.

«صفحه هشت» در قاب شبکه چهار
فیلم سینمایی «صفحه هشت» به کارگردانی دیوید هیر، پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. داستان فیلم با بازی بیل نیگی و راچل ویسز از این قرار است که : دوست جانی که یک افسر سابق ارتش است به طرز مشکوکی کشته می‌شود. جانی تلاش می‌کند علت مرگ او را بیابد؛ اما در خلال این تلاش متوجه فایل‌های محرمانه‌ای می‌شود که به بدرفتاری ارتش آمریکا و سازمان امنیت با زندانیان سیاسی مربوط است. او با کمک نامزدش نانسی که فعال سیاسی است درصدد برملا کردن این پرونده بر می‌آید. آن‌ها می‌خواهند قاتل و دلایل آن را مشخص کنند به همین علت به سراغ یکی از خبرنگاران بین‌المللی می‌روند و ...

ماجرای دکتر پرویز فرجامی به روایت «فرمول مرگ»
فیلم سینمایی «فرمول مرگ» به کارگردانی بهداد آوند، جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده: دکتر پرویز فرجامی استاد دانشگاه شیمی که مدتی دچار رخوت افسردگی شده در آزمایشگاه دانشگاه جسد دانشجوی دانشگاهش را پیدا می‌کند، پس از بازجویی‌های اولیه افسر ویژه آگاهی دکتر پرویز فرجامی را تنها مظنون این پرونده می‌داند. پس از بررسی‌های آگاهی و مسئولین دانشگاه جوان ایرانی تمام فرضیه‌های او را در خارج از کشور باطل می‌کند، به همین دلیل توطئه‌ای را طراحی می‌کند. بیژن امکانیان، صادق هاتفی و صدف احمدی در فیلم سینمایی «فرمول مرگ» بازی کرده‌اند.

«پنج کودک و شنی» روی آنتن شبکه پنج
فیلم سینمایی «پنج کودک و شنی» به کارگردانی جان استفانسون، پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی تارا فیت زگلارد، فردی های مور و الکس جنینگ خواهیم دید: کمی بعد از شروع جنگ جهانی اول 5 خواهر و برادر به نام های جین و لمب، سری ، رابرت و آنتیا خود را در  شرایط خطرناکی می‌بینند. پدر آنها به جبهه اعزام شده و مادرشان هم داوطلبانه به عنوان پرستار به جبهه رفته است. آنها که توانایی مراقبت از خود را  ندارند به منطقه دیگری که دایی عجیب و غریب‌شان آلبرت و پسر مریضش زندگی می‌کنند فرستاده می‌شوند. آنها در ساحل به موجودی عجیبی به نام شنی برخورد می‌کنند که با آنها دوست می‌شود و به آنها می‌گوید که ...

«آدم برفی‌ها» بیماری سرطان دارند
فیلم سینمایی «آدم برفی ها» به کارگردانی رابرت کربسون، جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی رابی کولمن، بابی جی. تامسون و کریستین مارتین آمده است: بیلی کرکفیلد پسری  که دچار بیماری سرطان است تصمیم می‌گیرد که جشنواره‌ای از آدم برفی‌ها در محل مدرسه‌شان راه بیندازد و از طریق کمک‌های مردمی برای بیماران هزینه درمانشان را جمع کند. او دوستانی دارد که به او کمک می‌کنند، ولی جیسون و گروهش در جبهه مخالف آنها قرار گرفته اند. بچه‌ها تلاش می‌کنند تا این جشنواره راه بیفتد و جیسون و گروهش  تلاش می‌کنند تا جلوی آنها را بگیرند. درست زمانی که جشنواره راه افتاده است، پدر بیلی اطلاع می‌دهد که مشکل بیماری پسرش حل شده است. این موضوع بر روی برگزاری جشنواره تاثیر منفی می‌گذارد و همه‌چیز بهم می‌خورد و ...

«تبعیدی‌ها» ماجرای بیست و هشت مرداد سال 32
فیلم سینمایی «تبعیدی ها» به کارگردانی جهانگیر جهانگیری، جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: پس از کودتای بیست و هشتم مردادماه سال 1332 تعدادی روزنامه‌نگار، افراد آزادی خواه و مبارز و افسران ضد کودتا دستگیر و پس از محاکمه در دادگاه‌های فرمایشی به منطقه‌ای خشک و گرم در جنوب کشور تبعید می‌شوند. فرامرز قریبیان، هادی اسلامی، حبیب اسماعیلی، مجید میرزاییان و مهدی آریان‌نژاد در فیلم سینمایی «تبعیدی‌ها» ایفای نقش کرده‌اند.

«بهمنا» در شبکه شما پخش شد
فیلم تلویزیونی «بهمنا» به کارگردانی حمیدرضا لوافی ، پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: جهانگیرخان، خان آبادی قصد دارد بهمنا را به همسری پسر خود، اتابک در آورد تا هم از خوش قدمی و نفوذ ورمزی در نزد مردم آبادی به اهداف خود برسد و هم پسر یک لاقبای خود، اتابک را سروسامانی بدهد و از ازدواج پسرش با بهمنا، از او خان قدرتمندی بسازد، اما با مخالفت بهمنا رو به رو می‌شود. سیاوش طهمورث، حسن اسدی، راحیل رستمیان، سارا الله یاری، شاهین جعفری، عقیل امین‌زاده، امیرحسین دلارام، پروین ملکی، مهدی رحیمیان، احمد مرادی و اعظم غلامی در فیلم تلویزیونی «بهمنا» هنرنمایی کرده‌اند.

«سناتور» صباغ‌زاده روی آنتن
فیلم سینمایی «سناتور» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده، جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: استوار حقگو مقدار زیادی هروئین جاسازی شده در کامیون علی حقیقت کشف می‌کند. علی از وجود هروئین‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و با اطلاعاتی که در اختیار استوار حقگو می‌گذارد استوار در می‌یابد که شبکه‌ ورود و توزیع هروئین را سناتوری انتصابی هدایت می‌کند. او ماجرا را به اداره‌ی آگاهی اطلاع می‌دهد، اما آنها از پیگیری لازم طفره می‌روند و ... بیژن امکانیان، فرامرز قریبیان، بهزاد رحیم‌خانی و عنایت بخشی در فیلم سینمایی «سناتور» ایفای نقش کرده‌اند.

انیمیشن «افسانه آرش»، جنگ ایران و توران
انیمیشن سینمایی «افسانه آرش» به کارگردانی علیرضا کاویان‌راد، پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌‌ماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: آرش در فضای جنگ بین ایران و توران توسط خرداد وخورشید بزرگ می‌شود و از کودکی، توانایی و شجاعت خود را در عرصه‌های گوناگون به اثبات می‌رساند. پادشاه افراسیاب، پادشاه توران، مرز میان ایران و توران را به رها کردن تیری وا می‌گذارد. تیر را در نهایت آرش پرتاب می‌کند که در ناباوری تا آن سوی جیحون می‌رود و بر تنۀ درخت گردویی می‌نشیند و ...

تصمیم مهم عارف در «بچه‌های محله گل‌ها»
فیلم سینمایی «بچه های محله گل ها» به کارگردانی داریوش ربیعی، جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. داستان این فیلم در سال 1357 اتفاق می‌افتد، به طوری که برادر بزرگ عارف که از فعالان انقلابی است از بردن عارف به تظاهرات و شعارنویسی خودداری می‌کند. عارف تصمیم می‌گیرد به کمک دوستانش کارهایی بکند که حتی بزرگ ترها از انجام آن وحشت دارند. طولی نمی‌کشد گروه کوچک آنها تبدیل به بزرگ ترین مشکل فرمانده بی‌رحم کلانتری می‌شود که ...

«همسرایان» روی آنتن شبکه امید
فیلم سینمایی «همسرایان» به کارگردانی کریستف باراتیه، پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ساعت 18:30 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی ژرار ژونیو، فرانسوا برلئان، ژان باپتیستا مونیر، ژاک پرن و کاد مراد خواهیم دید: یک معلم موسیقی سابق به عنوان ناظم جدید به مدرسه شبانه روزی بچه‌های یتیم و مشکل‌دار وارد می‌شود و دچار مشکلاتی می‌شود و...

«یحیی» آخر هفته می‌آید
فیلم تلویزیونی «یحیی» به کارگردانی مهرداد یزدانی، جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 18:30 از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم درباره یحیی کودک یتیم و فقیری است که در کنار تحصیل و کسب علم و دانش به مادر خود در کار بافتن قالی کمک می کند و این موضوع به افت تحصیلی او منجر شده است. روزی یحیی برای جبران این ضعف درسی تصمیم می‌گیرد که سر جلسه امتحان ورقه اش را به معلم تحویل ندهد و برای یافتن پاسخ سوالات امتحان و به دست آوردن رتبه بهتر به صورت پنهانی وارد خانه معلم خود بشود و ... اسماعیل موحدی، اسماعیل معینی، هوشنگ حریر چیان و سپیده مظاهری در فیلم تلویزیونی «یحیی» ایفای نقش کرده‌اند.

«وضعیت بازی» به شبکه افق رسید
فیلم سینمایی «وضعیت بازی» به کارگردانی کوین مک دونالد، جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی راسل کرو، بن افلک، ریچل مک‌آدامز، رابین رایت، هلن میرن و جیسون بیتمن خواهیم دید: تیمی از خبرنگاران به یک کارآگاه پلیس کمک می کنند تا معمای قتل دستیار یکی از نمایندگان مجلس حل شود اما...

«کیمیا و خاک» رافعی جمعه پخش می‌شود
فیلم سینمایی «کیمیا و خاک» به کارگردانی عباس رافعی، جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. این فیلم فضای ملتهب آبان ماه سال 1357 را به تصویر می کشد. سرنوشت 5 گروهی را که می‌خواهند با آخرین پرواز از ایران خارج شوند به هم گره می‌زند و در این میان یکی از مأموران اصلی ساواک در جستجوی مدرکی است که هویت مخالفان را می‌تواند فاش سازد ... حسین یاری، پریوش نظریه، امیر آقایی، آزیتا حاجیان، سیاوش طهمورث، عبدالرضا حمیدی آشتیانی، حامد بهداد، امیرمحمد زند، اصغر نژادایمانی، سحر عبدالهی، مهران نائل، علیرضا حیدری و امین اقبال‌زاده در این فیلم سینمایی مقابل دوربین محمد آلادپوش نقش‌آفرینی کردند.

آخر هفته شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «استرالیا»، «میراث» به کارگردانی مهدی ودادی، «رحمت عالمیان»، «بادیگارد محبوب من»، «شهر ویران»، «مترجم» و «کلاه برداران» پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «پرستار ممنوع»، «شیر سنگی» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، «پرونده فارول»، «ای رفیق»، «شکار» به کارگردانی مجید جوانمرد، «تهاجم» و «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به خاک سیاه نشاند» جمعه دوازدهم بهمن‌ماه ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

منبع:تسنیم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها