أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۲۲۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش پایگاه 598، استاندار قم به مناسبت ايام الله دهه فجر پيامی صادر کرد:

«بسمه تعالي»


ايام الله دهه فجر، يادمان حماسه بزرگ پيروزي حق بر باطل، تبلورغلبه ايمان معنوي و اراده لايزال الهي بر قدرت هاي مادي و ظالم و مظهر تجلي نور در ظلمت و تاريكي است. يادآور روزهايي ماندگار و فراموش نشدني در تاريخ، كه ملتي يكدل و متحد، با عزمي راسخ و توكل به خدا و تحت رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، طومار حکومت 2500 ساله ستم شاهی را درهم پیچید و دست زورگویان و مستکبران را برای همیشه تاریخ از اين سرزمين کوتاه نمود. پيروزي انقلاب اسلامي ايران به عنوان معجزه بزرگ قرن، پس از سال ها، به حيات ملت و اسلام و ارزش هاي اسلامي، جاني دوباره بخشيد و زمينه را براي رسيدن كشور به قله هاي رفيع عزت، اقتدار و خودباوري در عرصه هاي مختلف سياسي، اقتصادي، علمي، پزشکی، درمانی، نانو، هوا و فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول‌های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ساير فناوري هاي نوين فراهم كرد.
اكنون ملت ايران چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي را در حالي پرشورتر و باشكوه تر از گذشته گرامي مي دارد كه اين انقلاب الهي بر خلاف خواسته و ميل دشمنان و بدخواهان آن و به مدد الهي و با هدايت هاي روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، همت مسؤلان و دولتمردان سخت كوش و ايستادگي مردم هوشيار و انقلابي، همچنان بالنده و پرشتاب در مسير بالندگي و سربلندي قرار دارد و براي ادامه اين راه پرافتخار تا رسيدن به نقطه كمال، بر تمامي موانع و مشكلات غلبه خواهد كرد و بدون شك در اين مقطع حساس از تاريخ انقلاب اسلامي، حفظ وحدت و همدلي در راه صيانت از ميراث گرانسنگ انقلاب اسلامي و بيان دستاوردهاي ارزشمند آن در كنار كاستي ها و مشكلات، رسالت مهم آحاد مردم و مسؤلان و نخبگان جامعه است .

اينجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن گراميداشت چهلمين فجر نوراني انقلاب اسلامي ، خالصانه ترين درود و سلام هاي خود را به روح و روان پاك و مطهر بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران و تمامي شهدا و ايثارگران گرانقدر دوران انقلاب اسلامي ،دفاع مقدس و مدافعين حرم تقديم داشته، بي ترديد اقشار مختلف مردم مؤمن ، انقلابي و ولايتمدار استان مقدس قم امسال نيز همانند گذشته بحضور پرشور و گسترده اي را در برنامه هاي چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي به ويژه مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن خواهند داشت.

بهرام سرمست
استاندار قم

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها