أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۲۲۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: پس از بازگشت از عملیات کربلای ۴ جلسه‌ای‌ برگزار شد و ‌با جلسات مستمر در سه شبانه‌روز کربلای ۴ بررسی و تصمیم برای عملیات جدید اتخاذ شد.
به گزارش پایگاه 598، سردار علی فضلی در یادواره شهدای انقلاب و شهدای توپخانه، ادوات و زرهی در دفاع مقدس اظهار داشت: امام راحل قرآن و عترت و مردم را به عنوان سه رکن اساسی انقلاب اسلامی مطرح کردند و امروز نیز ما نیازمند این هستیم که حماسه‌های دوران دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی بازآموزی شود.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: مردم در تمامی فراز و نشیب‌ها دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و با اطاعت از امام و رهبری وارد میدان می‌شوند و همواره از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و این بیانگر این است که این مردم دل در گرو اهل بیت(ع) دارند.

سردار فضلی گفت: علیرغم تمامی مشکلات شاهد هستیم که مردم پای انقلاب و نظام هستند و به کوری چشم دشمنان، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز فرارسیده و انقلاب وارد دهه پنجم عمر خود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دهه پنجم خود است تاکید کرد: باید حماسه‌های دوران دفاع مقدس بازآموزی شود؛ در این دوران شاهد حضور سرداران رشیدی مانند شهید عاصمی در نبرد حق علیه باطل بودیم که برکات زیادی داشتند و این چهره‌‌ها را نباید محدود به یک منطقه و یا شهر خاص کرد زیرا آنها پشتیبان ارزش‌ها بوده و متعلق به همه هستند.

سردار فضلی بیان کرد: عملیات های بزرگ و کوچک دفاع مقدس تفاوتی با یکدیگر ندارند اما متاسفانه در مورد عملیات کربلای 4 که پس از 6 ماه آماده سازی نیروها صورت گرفت شائبه‌سازی صورت گرفت؛ پس از بازگشت از عملیات کربلای 4 جلسه‌ای با حضور جانشین فرمانده کل قوا و جمعی از فرماندهان در قرارگاه خاتم‌الانبیاء برگزار شد و با جلسات مستمر در سه شبانه‌روز کربلای 4 بررسی و تصمیم برای عملیات جدید اتخاذ شد.

وی ادامه داد: امام راحل فرمان عملیات کربلای 5 را صادر کردند و نیروها، بعد از دو شب شناسایی به دژ نفوذناپذیر شلمچه رسیدند و در مدت 26 روز به اهداف این عملیات رسیدیم.
سردار فضلی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از شب عملیات کربلای 5 با عنوان یکی از شب‌های قدر انقلاب اظهار داشت: امروز نیز سپاه و بسیج مولود یکدیگر هستند و هر دو از متن انقلاب برآمده و درصدد دفاع از اسلام و انقلاب هستند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها