کد خبر: ۴۵۲۲۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
در حاشیه نشست خبری استاندار قم:
استاندار قم در خصوص نحوه توزیع گوشت بیان کرد: بنده به معاون امور اقتصادی استانداری تاکید کرده‌ام که کمیته تنظیم بازار تشکیل دهند و برای حل مشکلات معیشتی تلاش کنند؛ سرمست همچنین وضعیت معیشتی مردم استان قم را بهتر از دیگر استانها قلمداد کرد.
به گزارش پایگاه 598، پیش از ظهر امروز نشست خبری بهرام سرمست به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مدیران استانی و اصحاب رسانه برگزار شد.

استانداری قم ضمن تبیین برنامه های خود به سئوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.

استاندار قم گفت: مردم بزرگترین سرمایه های نظامی اسلامی هستند که همواره پشتیبان نظام اسلامی بودند و امروز تفکیکی بین نظام و دولت وجود ندارد و نباید گوش به سیاه نمایی هایی که برای تخریب دولت و تیشه زدن به ریشه مردم است کرد، که انتظار می رود دستاوردهای نظام اطلاع رسانی شود.

وی تأکید کرد: باید تهدیدهای علیه کشور را خنثی نمود و امید و نشاط را در جامعه افزایش داد و تزریق کرد که انشاء الله با برپایی جشن های انقلاب با پیشتازی قم به این مهم برسیم.

سرمست یاد آورد شد: ۳۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی هزار و ۵۲۳ نفر در قم افتتاح خواهد شد که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه این نشست خبری نحوه توزیع گوشت در سطح شهر قم با انتقاد تند یکی از خبرنگاران همراه بود که در این رابطه استاندار قم بیان کرد: بنده به معاون امور اقتصادی استانداری تاکید کرده‌ام که کمیته تنظیم بازار تشکیل دهند و برای حل مشکلات معیشتی تلاش کنند؛ سرمست همچنین وضعیت معیشتی مردم استان قم را بهتر از دیگر استانها قلمداد کرد.

عدم پاسخگویی مدیران اداره برق در قبال مشکلات شهری نیز در این نشست مورد بحث قرار گرفت؛ با اینحال خبرنگار روزنامه همشهری با این استدلال که مطالبات مطرح‌شده در کانال تلگرامی همشهری مورد توجه مسئولین اداره برق واقع شده است، از عملکرد اداره برق دفاع کرد، این خبرنگار در عین حال اذعان داشت که اداره برق به بسیاری از خبرگزاری‌ها پاسخگو نبوده است.

در ادامه خبرنگار روزنامه خراسان، انتقاد دیگر خبرنگاران از عملکرد مسئولین استانی را کینه‌توزانه خواند و طی اظهاراتی نامفهوم ادعا کرد جمعی از شکارچیان غیرمجاز درصدد تخریب مسئولین دولت تدبیر برآمده‌اند(!!) که این سخنان با انتقاد استاندار همراه بود.

عملکرد حسن عابدین رئیس اداره‌کل ورزش‌ استان قم موضوع دیگری بود که در این نشست مطرح شد؛ سرمست در این رابطه گفت: بنده مسئولین استان را بر اساس عملکردشان مورد ارزیابی قرار خواهم داد و در صورتی که صلاح باشد عزل ‌‌‌‌و نصب‌هایی خواهم نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها