أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۲۳۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
۹ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار بررسی عدم واریز منابع حاصل از فروش نفت به خزانه در سال ۹۶ شدند.
به گزارش پایگاه 598، ۹ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار بررسی پرونده عدم واریز مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان و یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون دلار منابع حاصل از فروش نفت و گاز به صندوق توسعه ملی شدند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر روحانی
رئیس محترم جمهور
با سلام
به استحضار می رساند گزارش تفریغ بودجه سال ۹۵ که توسط رئیس دیوان محاسبات در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۴ بهمن ۹۶ قرائت گردید اشعار می دارد مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان از محل فروش داخلی گاز طبیعی به حساب خزانه واریز نشده است و نیز مبلغ یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون دلار منابع حاصل از فروش نفت و گاز به حساب صندوق توسعه ملی واریز نشده است.

هر چند پرونده این تخلف در دیوان محاسبات علیه رئیس سازمان برنامه و بودجه تشکیل شده است و یک نسخه از آن جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارجاع شده است با این حال ضروری است جنابعالی در عمل به سوگندی که یاد کرده اید برای پاسداری از منافع ملت ایران نسبت به رسیدگی جدی و بازگرداندن اموال ملت به بیت المال اقدام نمایید.

این نامه به امضای احمد سالک نماینده مردم اصفهان
 احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز
محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران
محمود صادقی نماینده مردم تهران
حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان
محمد حسینی نماینده مردم تفرش
اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر
محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات رسیده است

منبع:مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها