يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۳۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
نشریه تییمپو:
تیم ملی کلمبیا پس از سپری کردن 152 روز بدون سرمربی قطعی -از زمان برکناری و خروج خوزه پکرمن- اکنون در آستانه استخدام کارلوس کی روش قرار دارد.
به گزارش پایگاه 598، کلمبیا را امضا کند و مسوولیت هدایت تیمی را بر عهده بگیرد که نخستین چالش پیش روی آن، رقابتهای کوپا آمریکای 2019 برزیل است.

نشریه تییمپو مدعی شده داستان تمایل فدراسیون فوتبال کلمبیا به استخدام کیروش در پایان ماه آگوست سال 2018 آغاز شد؛ یعنی حتی پیش از آنکه پایان همکاری پکرمن با کلمبیاییها تایید شود. نخستین تماس طرفین در هتل «ساووی» لندن صورت گرفته است؛ جایی که سرمربی سابق رئالمادرید با رامون خسورون رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا بهعنوان میهمانان مراسم معرفی بهترینهای سال فیفا دیدار کرد. آنها پس از آن شب، دوبار دیگر با هم تماس داشتند؛ نوبت اول در یک ضیافت شام در مادرید در ماه نوامبر و دومین ملاقات آنها هم در همان شهر و همزمان با برگزاری فینال جام لیبرتادورس میان تیمهای ریورپلاته و بوکاجونیورز در پایتخت اسپانیا بود.

تییمپو در ادامه گزارش خود نوشته است: «کلمبیا دو گزینه دیگر برای جانشین پکرمن داشت که یکی از آنها رینالدو روئدا سرمربی تیم ملی شیلی و دیگری خوان کارلوس اوسوریو سرمربی پیشین تیم ملی مکزیک بود. گزینه اول زمانی خط خورد که مسوولان فدراسیون فوتبال شیلی او را در سمتش ابقا کردند و گزینه دوم هم با وجود مذاکرات غیررسمی که با او صورت گرفته بود، در نهایت با پاراگوئه قرارداد بست.»

مربی دیگری که از او بهعنوان نامزد مربیگری کلمبیا یاد میشد، لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی پیشین تیم ملی برزیل بود؛ کسی که در یک نشست خبری بهصورت علنی اعلام کرد تمایلی به قبول هدایت تیم ملی کلمبیا ندارد و در واکنش به اظهارات او نیز سران فدراسیون فوتبال کلمبیا هم در شبکههای اجتماعی اعلام کردند هرگز به جذب او تمایل نداشتهاند.

عامل دیگری که ورود کیروش را به تاخیر انداخت قرارداد او با تیم ملی ایران و حضورش در جام ملتهای آسیا بود. البته کیروش در همان زمانی که هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت، چشمک رضایت را به کلمبیا زده بود. او در گفتوگو با خبرگزاری فرانسه، درباره کلمبیا گفته بود که پیشنهاد تیمی باپرستیژ و پرستاره مانند کلمبیا باعث افتخار
او است.

این نشریه کلمبیایی در پایان نوشت: «کیروش با پایان کارش در تیم ملی ایران به لیسبون سفر کرد و انتظار میرود این هفته به کلمبیا برود تا قراردادش را امضا کند.» این در حالی است که نخستین بازی تیم ملی کلمبیا در ماه مارس دیداری تدارکاتی مقابل ژاپن است. طبق اعلام فدراسیون فوتبال کلمبیا، هیچ حق کمیسیونی بابت امضای قرارداد با کیروش پرداخته نمیشود، چراکه در مذاکرات طرفین هیچ واسطهای وجود نداشته و آنها مستقیم با هم مذاکره کردهاند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها