أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۲۳۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نامه‌ای به مسئول شورای هماهنگی تبلیغات این استان انتخاب معاون اول رئیس جمهور به عنوان سخنران ۲۲ بهمن امسال در استان فارس را مورد نقد قرار داد.
به گزارش پایگاه 598، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس طی نامه‌ای به حجت الاسلام رضایی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس به انتخاب جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به عنوان سخنران ۲۲ بهمن امسال در استان فارس انتقاد کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای حجت الاسلام رضایی
مسئول محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس
سلام علیکم

خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که به ما و شما توفیق داد تا شاهد فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم، انقلابی که با مجاهدت مردم مستضعف به پیروزی رسید، مردمی که گوشِ دلشان به دهان امام و رهبرشان است و برای انقلابشان از هیچ چیز دریغ نکردند و در این راه، مال، جان و جوان خود را دادند تا این انقلاب پیروز شود و به چهل سالگی عمر خود برسد.

جناب آقای رضایی
رهبر معظم انقلاب در توصیف شورایی که اکنون شما رئیس آن در فارس هستید فرمودند: «این اهمیت دارد که یک دستگاهی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود بیاید و در طول سالیان متمادی، با تحولات گوناگون، آن نیاز را همواره مورد نظر داشته باشد و حق اقدام و عمل را به جا بیاورد. شورای هماهنگی تبلیغات از این مجموعه ها است» (امام خامنه ای29/10/88).

اما در این روزها خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به عنوان سخنران جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن امسال انتخاب شده اند و حال سؤال اینجاست: کدام انقلاب؟ کدام سخنران؟!

رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس

شخصی را به عنوان سخنران جشن انقلاب مردم برگزیده شده است که اگر در این روزها بخواهید جویای احوالش در رسانه ها شوید، مهم ترین تصاویری که از او خواهید دید جشن تولدش در کاخ سعدآباد است. عکس هایی که در این وضعیت مشکلات اقتصادی دل مردم را به درد آورده است! مگر یادتان رفته در منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی اگر دولت ها و مسئولین خوی کاخ نشینی و اشرافی گری داشته باشند باید فاتحه دولت و ملت را خواند! آیا امروز با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، با گرفتن چنین جشن های تولد و رسانه ای کردن آن نباید به انقلابی بودن این چنین افرادی شک کنیم؟!

فردی برگزیده شده است که در طول این سال های تصدی مسئولیت در طراز اول کشور، به جای آنکه تدبیرشان گرد و غبار مشکلات اقتصادی را از زندگی مردم بردارد، تنها کفِ کفشِ بی تدبیریشان بر فرش دل مردم غبار افکنده است. وعده های انتخاباتی جناب جهانگیری در روزهای انتخابات 96 و شانتاژهای رسانه ای از یاد مردم نرفته است.

کسی که با گریه های پوپولیستی خود در روزهای انتخابات وعده ی کارخانه دار شدن مردم را می داد اما امروز با نمایان شدن بی تدبیری ها و به گِل نشاندن بسیاری از کارخانه ها با فراری رو به جلو، همه ی مشکلات را به گردن تحریم های غرب و استکبار می اندازد.

براستی آیا چنین فردی با این همه وعده های توخالی به مردم، لایق سخنرانی در چهل سالگی انقلاب اسلامی است؟ انقلابی که با وجود توطئه ها و دشمنی های استکبار جهانی از قبیل تابستان های داغ، پروژه های دارکوب و ... با هدایت و درایت رهبر معظم انقلاب همه را خنثی کرده و کشتی انقلاب را به دهه پنجم انقلاب اسلامی رسانده است.

چگونه بناست شخصی سخنران جشن انقلابی آمریکاستیز و استکبارستیز باشد که در سال های اخیر عملکردشان در جهت اعتماد به کدخدای مستکبران بوده است؟ مگر فراموش می کنیم که امام خامنه ای فرمودند در ملت های دنیا یک احساس بی اعتمادی و بیزاری نسبت به دولت آمریکا به وجود آمده...و هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد.

گرچه جنبش دانشجویی بی شک موافق حضور آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در استان فارس جهت پاسخگویی به مردم انقلابی نسبت به وعده های دولت کنونی است و آمادگی دارد در یکی از دانشگاه های محوری شهر شیراز میزبان ایشان در جمع دانشجویان باشد، اما مخالفت خود را با سخنرانی ایشان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می داریم.

لازم است خیرخواهی جریان دانشجویی که انقلابی است، انقلابی خواهد ماند و در صورت نیاز انقلابی عمل خواهد کرد؛ مورد توجه جدی قرار گرفته و سخنرانی مردمی و انقلابی برای مراسم 22 بهمن ماه انتخاب گردد. قطعاً از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس غیر از این انتظاری نیست.

والسلام علی من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس
14 بهمن ماه 1397

رونوشت:
حضرت آیت الله لطف الله دژکام رئیس محترم ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فارس و امام جمعه محترم شیراز
سردار سید هاشم غیاثی فرمانده محترم سپاه فجر استان فارس
جناب آقای دکتر رحیمی استاندار محترم استان فارس

منبع:خبرگزاری دانشجو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها