يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۴۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
به دلیل آب وهوای بسیار سرد در آمریکا، دسترسی ساکنان ایالت های میانه غربی این کشور به اینترنت و وای فای دچار اختلال شده است.
به گزارش پایگاه 598، دیترویت فری پرس، همزمان با ورود سرمای شدید به ایالت های میانه غربی آمریکا، دسترسی کاربران شرکت AT&T به سرویس های اینترنت، موبایل و تلویزیون قطع شده است.

سرویس اینترنت برخی مشتریان این شرکت در ایالت های غربی مانند میشیگان و همچنین ایالت های جنوبی مانند جورجیا و فلوریدا قطع شده است.

ترزا ماسک سخنگوی شرکتAT&T در این باره می گوید:سرویس اینترنت برخی از مشترکان در قسمت هایی از دیترویت(بزرگترین شهر ایالت میشیگان) به دلیل آب وهوای بسیار سرد قطع شده است. ما مشغول تعمیر تجهیزات هستیم.

البته او درباره تعداد مشترکانی که در ایالت میشیگان که با قطع سرویس اینترنت روبرو هستند، هیچ جزییاتی بیان نکرد.

این در حالی است که به نوشته نیوزویک، بسیاری از کاربران شرکت های Spectrum و Mediacom در ایالت های میانه غربی آمریکا نیز به سرویس اینترنت و وای فای دسترسی نداشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها