أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۲۵۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
رئیس‌جمهوری ونزوئلا تأکید کرد: اتهام اِشغال پست ریاست جمهوری در ونزوئلا به اندازه وجود سلاح های کشتار جمعی در عراق دروغ است.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از آناتولی، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهوری ونزوئلا تأکید کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پی خدشه‌دار کردن اقدامات مکزیک و اروگوئه برای کمک به حل بحران سیاسی در ونزوئلا است.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا در میدان بولیوار واقع در شهر کاراکاس پایتخت این کشور خطاب به مردم کشورش گفت: برای صلح و حاکمیت  ونزوئلا و دفاع از حق تعیین سرنوشت کشورم امضاء دادم. برای ونزوئلا احترام قائل باشید.

وی در ادامه افزود: کودتا در ونزوئلا به هدف خود دست نیافته است. اتهام اِشغال پست ریاست جمهوری در ونزوئلا به اندازه وجود سلاح های کشتار جمعی در عراق دروغ است.

مادورو وفلورس، همسر وی برای شرکت در کمپین جمع‌آوری امضای شهروندان ونزوئلایی علیه مداخله نظامی آمریکا با عنوان "دست از سر ونزوئلا بردار" به میدان بولیوار در کاراکاس، پایتخت این کشور رفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها