يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۵۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: به زودی ممنوعیت واردات ۱۳۰۰ قلم کالا از طریق مرزهای زمینی که دولت در سال ۹۵ وضع کرده بود، لغو می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گمرک جمهوری اسلامی ایران، دولت برای ساماندهی واردات کالا از طریق مناطق مرزی مصوبه‌ای در سال۹۵ داشته است که بر اساس آن، ورود ۱۳۰۰ قلم کالا به کشور از همین مرزها ممنوع شده بود.

با توجه به شرایط مرزنشینان، کمیسیونی در این خصوص تشکیل شد و روز گذشته فهرست جدید کالاهایی که در گذشته ورود آن مجاز بود و کالاهای موجود در لیست ممنوعیت به تصویب وزیران رسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها