يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۵۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
وضیعت ذوب آهن؛
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در شانزدهمین دیدار فصل و هشتمین دیدار خانگی‌اش مقابل نساجی متوقف شد تا طلسم این تیم کماکان پابرجا بماند.
به گزارش پایگاه 598، نتایج تیم فوتبال ذوب آهن در این فصل چنگی به دل نمی‌زند و در حالی که هفته شانزدهم هم برای این تیم به پایان رسید، سبزپوشان هنوز به جایگاه مطلوبی در جدول نرسیده‌اند. البته اشتباهات داوری هم در شکل گیری این سرنوشت به خصوص در بازیهای خانگی بی تاثیر نبوده است. 

تیم ذوب آهن ۸ بازی از ۱۶ بازی را در فولادشهر به میدان رفته که در هیچ یک از این دیدارها پیروز نشده است. این طلسم مقابل نساجی هم شکسته نشد و ذوبی‌ها امیدوارند نخستین پیروزی خانگی شان را در اولین دیدار آسیایی به دست آورند. 

ذوب آهن تنها ۲ پیروزی در کارنامه‌اش دارد. اولین پیروزی این تیم در هفته نخست رقابتها مقابل نساجی در قائمشهر به دست آمد و دومین پیروزی آنها هم هفته پنجم مقابل ماشین سازی. 

خط حمله ذوب آهن پس از سپیدرود و استقلال خوزستان با ۱۲ گل زده سومین خط حمله کم کار و خط دفاعی آن نیز همراه فولاد با ۱۸ گل خورده پنجمین خط دفاعی ضعیف مسابقات می باشد.

خط دفاعی تیم ذوب آهن تا هفته دوازدهم و قبل از تغییرات کادر فنی در ۱۱ بازی ۱۵ گل خورده بود و بعد از سپیدرود و استقلال خوزستان که با ۱۸ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع مسابقات بودند، سومین خط دفاع ضعیف لیگ بود. «بد و زیاد گل خوردن» بدترین عادت این تیم و اصلی ترین عامل نتایج ضعیف آن است. 

ذوب آهن از هفته دوازدهم به بعد ۵ بار با هدایت منصوریان به میدان رفت که در این ۵ بازی تنها ۳ بار دروازه‌اش باز شد تا مشخص شود اولین تاثیر حضور منصوریان روی این تیم،  ترک عادت «بد و زیاد گل خوردن» بود. 

ذوب آهن در زمان مربیگری امید نمازی به طور متوسط در هر بازی ۱/۳۶ گل دریافت می کرد که این معدل در زمان مربیگری منصوریان به ۰/۶ گل در هر بازی کاهش یافته است. 

گرچه جایگاه کنونی ذوب آهن در جدول رده چهاردهم است و سبز پوشان تنها دو تیم سپیدرود و استقلال خوزستان را پایین تر از خود می بینند، اما فشردگی امتیازات به گونه‌ای است که آنها می‌توانند طی سه چهار بازی تا میانه‌های رو به بالای جدول صعود کنند. البته منوط به این که طلسم ناکامی این تیم در بازیهای خانگی شکسته شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها