يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۶۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
تیم استقلال تهران برای بازی مقابل تیم تراکتورسازی 2 بازیکن محروم دارد.
به گزارش پایگاه 598، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم استقلال تهران است.
 
در این بازی تیم استقلال تهران 2 بازیکن خود را نام‌های فرشید باقری و محمد دانشگر را به دلیل محرومیت به همراه نخواهد داشت.

این 2 بازیکن در پیروزی تیم استقلال تهران برابر تیم پیکان 90 دقیقه در ترکیب تیم استقلال حضور داشتند، اما در 10 دقیقه پایانی بازی با دریافت کارت زرد، بازی تیم‌شان برابر تراکتورسازی را از دست دادند.

محمد دانشگر به دلیل اعتراض به کمک داور و فرشید باقری به دلیل انجام یک خطای هند از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرده و 4 کارته شده و در بازی استقلال با تراکتورسازی محروم شدند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران ساعت 15 و 30 دقیقه روز جمعه 26 بهمن در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.

بازی رفت 2 تیم با برتری 3 بر صفر استقلال تهران به اتمام رسیده بود.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها