يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
خانواده معظم شهدا و ایثارگران و امت حزب‌الله سال جدید را با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز می‌کنند.
فارس، در آستانه سال جدید و به همت خانه شهید گلزار شهدا و سازمان بهشت زهرا برنامه‌های ویژه‌ای را در روزهای پایانی سال 90 و مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار تربت شهدا پیش‌بینی کرده‌اند.  

نخستین مراسم، قرائت دعای پر فیض کمیل با سخنرانی حجت الاسلام مهدی ماندگاری و مداحی حاج محمود کریمی است که پنج‌شنبه 25 اسفند 90 پس از نماز مغرب و عشا در مهدیه شهدای بهشت زهرا برگزار می‌شود. این مراسم به همت شبکه قرآن و معارف سیما و بنیاد شهید بهشت زهرا برقرار خواهد شد.

همچنین مراسم قرائت دعای ندبه، صبح جمعه 26 اسفند 90 نیز در سالن دعای ندبه گلزار شهدا برگزار می‌شود که سخنران این مراسم نیز حجت‌الاسلام مهدی طائب و مداح آن حاج محمدرضا طاهری خواهند بود. این برنامه به صورت مستقیم از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

مراسم ویژه تحویل سال نو نیز با قرائت زیارت پرفیض عاشورا توسط حاج حمید نیک‌دل در مهدیه شهدای بهشت زهرا برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها