يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۶۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
یک مقام مسئول گفت: قیمت مواد شوینده تا پایان سال، ۱۰ درصد کاهش می‌یابد و خوشبختانه هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا رضایی قهرودی رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده درباره آخرین وضع بازار مواد شوینده گفت: قیمت مواد شوینده تا پایان سال، ۱۰ درصد کاهش می‌یابد و خوشبختانه هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.
 
وی درباره صادرات مواد شوینده  گفت: مواد شوینده به کشور‌هایی همچون عراق، سوریه و افغانستان صادر می‌شود.

قهرودی در ادامه تصریح کرد: برخی از تولیدکنندگان به دلیل افزایش نرخ ارز، کالایی را که با ارز ارزانتر تولید کرده اند به نرخ ارز روز می‌فروشند تا برای جایگزینی آن با مشکل مواجه نشوند که باید برای مدیریت و کنترل این موضوع راهکاری اندیشیده شود.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش مجدد قیمت‌ها دربخش مواد شوینده نیازمند کسب مجوز از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است یا خیر اظهار کرد: واحد‌های تولیدی در این رابطه نیازی به کسب مجوز از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ندارند و می‌توانند افزایش متعارف قیمت‌ها را مدنظر قرار دهند. اگر قیمت‌ها خارج از عرف سازمان حمایت باشد از سوی انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کنترل‌ و برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

به گفته قهرودی، بیش از ۹۰ نوع مواد شوینده و پاک کننده مورد نیاز کشور تولید داخلی است و در این بخش کالایی نایاب نخواهد شد. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها