يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۷۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
حاجی دلیگانی در گفتگو با بولتن نیوز:
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه وزیر نفت نه پاسخ نمایندگان را داد و نه برای مناظره اعلام آمادگی...
به گزارش پایگاه 598، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه وزیر نفت نه پاسخ نمایندگان را داد و نه برای مناظره اعلام آمادگی، گفت: اینجانب مجددا از وی برای انجام مناظره دعوت می کنم.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به نامه 72 نماینده به سران قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام علیه زنگنه در روز سه شنبه نهم بهمن، گفت: بعد از انتشار این نامه، آقای زنگنه در مصاحبه ای اعلام کرده که پاسخ نامه نمایندگان را می دهد اما هنوز پاسخی از ایشان به مستندات نمایندگان داده نشد.

وی افزود: اینجانب بعد از اظهارات زنگنه، وی را به مناظره دعوت کردم اما هنوز وزیر نفت برای انجام مناظره اعلام آمادگی نکرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با بیان اینکه اینجانب آماده مناظره هستم، تصریح کرد: معتقدم در صورت انجام مناظره، فضایی فراهم می شود تا ما اسناد و مدارکی که داریم و تا بحال منتشر نکردیم را به اطلاع افکار عمومی برسانیم.

حاجی دلیگانی با اشاره به انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر شکایت وزیر نفت از نمایندگان اضافه کرد: ما از شکایت وزیر نفت هم استقبال می کنیم چون با شکایت هم فرصتی پیش می آید تا حقایق توضیح داده شود.

وی با اشاره به تخلفات وزارت نفت در قراردادهای نفتی گفت: در دوران زنگنه ضررهای زیادی به صنعت نفت کشور وارد شد که قابل جبران نیست.

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نفت برخی نمایندگان را نمک گیر کرده، افزود: وزیر برای در امان ماندن از ابزارهای نظارتی مجلس برخی از نمایندگان را با خود همراه و آنها را در وزارت نفت مشغول بکار کرده است.

2هفته پیش 72 نماینده مجلس در نامه ای به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار تغییر در مدیریت ارشد وزارت نفت شدند.

این 72 نماینده در واقع خواستار رسیدگی به تخلفات وزارت نفت شده و تلویحا از روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند تا برای تغییر وزیر نفت اقدام کنند.

در این نامه به صراحت آمده است که «بیژن زنگنه نه‎ تنها اهتمام عملی برای مقابله با تحریم‎ها ازخود بروز نداده است بلکه تقریبا همه روزنه‎های موجود جهت بی‎اثر کردن تحریم‎ها را خواسته یا ناخواسته مسدود کرده است».

در حال حاضر برخی از نمایندگان حقوق مجلس را قبول ندارند و از وزارت نفت حقوق می گیرند.

حتی برخی از نمایندگان بستگان درجه یک از جمله فرزندان خود را از ادارات دیگر به وزارت نفت منتقل کرده و حقوق بگیر وزارت نفت هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها