أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۲۷۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدید از زندگی، "رهبر انقلاب" بیانیه‌ای مهم و راهبری را صادر کردند.
به گزارش پایگاه 598، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدید از زندگی، "رهبر انقلاب" بیانیه‌ای مهم و راهبری را صادر کردند.

رهبر انقلاب در این بیانیه به تبیین ویژگی های مسیر پرافتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداخته اند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این بیانیه راهبردی با تأکید بر امید واقع بینانه به آینده و نقش بی بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ها، خطاب به جوانان و آینده سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در 7 سرفصل اساسی بیان کرده اند.

متن کامل بیانیه تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها