يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۷۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
منابع سوری از حمله شیمیایی تروریستهای جبهه النصره به منطقه‌ای در حومه ادلب و مصدوم شدن دو نظامی ارتش سوریه بر اثر آن خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، اسپوتنیک گزارش داد که بر اثر حمله شیمیایی تروریستها به منطقه ای در حومه جنوبی شرق ادلب دو نظامی سوری مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش؛ دو نظامی سوریه بر اثر استنشاق گاز سمی مصدوم شده اند.

مصدوم این دو پس از آن رخ داد که گروههای تروریستی منطقه شم الهوی واقع در حومه جنوب شرقی ادلب را با موشک های حاوی گازی سمی هدف قرار دادند.

این در حالی است که ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در هفتم فوریه جاری اعلام کرده بود که تروریستها در ادلب به انبار مواد سمی در طول خط تماس با نیروهای مسلح سوریه ادامه می دهند و هدف آنها سیطره بر منطقه کاهش تنش است.

در دوم فوریه جاری هم برخی منابع از انتقال محموله های گاز شیمیایی به وسیله تروریستهای جبهه النصره از یکی از مواضع گروه موسوم به الترکستانی جسرالشغور به سوی شهرک خان شیخون در حومه جنوبی ادلب با همکاری کلاه سفیدها و کارشناسان اروپایی خبر داده بودند.

این منابع اعلام کرده بودند که این محموله ها با آمبولانس ها متعلق به کلاه سفیدها و با نظارت دو کارشناس انگلیسی و یک کارشناس بلژیکی منتقل شده اند. 

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها