يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۷۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
اصلاح آیین‌نامه‌ی پر ایراد؛
حال باید دید اگر این قانون صرفا بخاطر بازیکن مدنظر استقلالی ها اصلاح شود واکنش سایر تیم هایی که بخاطر همین تبصره نتوانستند بازیکنان دلخواهشان را جذب کنند چطور خواهد شد؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پارسینه؛ سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران برای جلوگیری از ورود بازیکنان بی کیفیت خارجی قانونی تصویب کرده که حالا نشان می‌دهد این قانون درواقع یک گل بخودی برای ورود بازیکنانی است که کیفیت مطلوبی دارند اما شامل تبصره دلخواه سازمان لیگ ایران نمی‌شوند! و درواقع حالا باید تصمیمی اتخاذ شود که از دل همین قانون بازیکنان خوب با سطح قابل قبول بتوانند در لیگ برتر ایران توپ بزنند.

«آیاندا پاتوسی» هافبک جدید تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست، هنوز مجوز بازی در لیگ برتر را دریافت نکرده است و مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا با حل این مشکل، هرچه سریعتر کارت بازی وی را از سازمان لیگ دریافت نمایند.

در قانونی که از بازی کردن بازیکنان خارجی که در دو سال اخیر در تیم های ملی بزرگسالان یا امید کشورشان، یکی از لیگ‌های اروپایی یا امریکای جنوبی و یا بالاترین سطح باشگاهی قاره خود بازی نکرده‌اند ممانعت بعمل می‌آورد، یک تبصره وجود دارد که آن هم تایید هیات رییسه سازمان لیگ نسبت به بازی آن بازیکن است.

تنها امید باقی مانده برای باشگاه استقلال، موافقت هیات رییسه نسبت به صدور مجوز برای این بازیکن اهل کشور افریقای جنوبی است. هرچند با قانون عجیبی که سازمان لیگ لحاظ کرده ژاوی و حتی هالک نیز نمی توانند در لیگ برتر ایران بازی کنند چون در دو سال گذشته عضو تیم ملی یا باشگاه های اروپایی نبوده اند!

هرچند اگر این قانون در نیم‌فصل دوم و درواقع وسط لیگ اصلاح شود صدای بسیاری از تیم‌ها در خواهد آمد. به طور مثال تیم فولاد خوزستان بازیکنی را درنظر داشت که در لیگ ژاپن بازی می‌کرد اما بخاطر همین قانون ، افشین قطبی نتوانست او را جذب کند و کلا از خرید این بازیکن باکیفیت منصرف شد.

حال باید دید اگر این قانون صرفا بخاطر بازیکن مدنظر استقلالی ها اصلاح شود واکنش سایر تیم هایی که بخاطر همین تبصره نتوانستند بازیکنان دلخواهشان را جذب کنند چطور خواهد شد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها