امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۲۷۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
۱۲۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های زنجان در نامه‌ای:
۱۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان در نامه‌ای خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کردند: با رد قاطع لوایح استعماری، نام مجمع را به‌عنوان حافظ منافع و استقلال کشور در تاریخ ثبت کنید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان طی نامه‌ای خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در اعتراض به لوایح استعماری FATF و پالرمو اعلام کردند: استقلال این نظام را که با خون شهدا و ایثار ملت در جبهه‌های جنگ بدست آمده است، را حفظ نمایید.


در بخشی از این نامه آمده است:

اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، امیدواریم با رهنمود‌ها و رهیافت‌های رهبری فصل جدیدی از نقش مجمع در مسائل کشور به عنوان عصاره‌ی فضایل ملت بوجود آید. سخن رهبر معظم انقلاب در این باره مبنی بر «لوایح مربوط به FATF و پالرمو از قبیل: معاهداتی است که در اتاق فکر قدرت‌های بزرگ پخت و پز می‌شود و ما مجبور نیستیم آن را بپذیریم. ما در آن موضوعات باید لوایح و طرح‌های خود را داشته باشیم که ناظر به منافع ملی باشد نه منافع قدرت‌های بزرگ جهان.» نشان از جایگاه و مسئولیت والا و سنگینی است که حضرات عالی افتخار دستیابی بدان را داشته اید. قرار گرفتن در جایگاه رفیع، پاسخگویی عظیمی را نیز می‌طلبد. این پاسخگویی هم در قبال مردم و ملت شریف ایران است و هم در نزد خداوند متعال.

حضرات عالی، خواص و بزرگان نظام اسلامی هستید و تصمیم شما عزیزان بطور کاملاً مستقیم در سرنوشت نظام و ملت شهیدپرورش تاثیر می‌گذارد.

ما بعنوان جمعی از جامعه دانشگاهی دلسوز نظام اسلامی، از شما اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار آن هستیم تا با توجه به خواسته‌های قلدرمآبانه و تحقیر کننده‌ اروپائیان از ملت ایران، با رد قاطع لوایح استعماری، مشتی بر دهان استعمار و استکبار جهانی زده و استقلال این نظام را که با خون شهدا و ایثار ملت در جبهه‌های جنگ بدست آمده است را حفظ نمایید. باشد که ان شاءالله نام آن مجمع بعنوان حافظ منافع و استقلال کشور، در تاریخ ثبت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها