يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۷۶۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۴     ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
وزارت خزانه داری آمریکا علیه دو شرکت و ۹ فرد مرتبط با ایران تحریم‌هایی را وضع کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، وزارت دادگستری آمریکا یک افسر سابق این کشور به نام مونیکا ویت را به جاسوسی برای ایران و همکاری با سپاه پاسداران متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز این عضو سابق نیروی هوایی ایالات متحده به ایران پناهنده شده است. بنا به اعلام واشنگتن وی اطلاعاتی را در اختیار ایران قرار داده است که می تواند «صدمه جدی» به امنیت ملی ایالات متحده وارد کند.

طبق اعلام مقامات آمریکایی وی در عملیات جاسوسی سایبری که هدف آن افسرهای اطلاعاتی آمریکا بوده است به ایران کمک می کرده است.

آمریکا در راستای مقابله با اقدامات این فرد از تحریم دو شرکت ایرانی و چند فرد مرتبط با این شرکتها خبر داد. وزارت خزانه داری آمریکا در مجموع دو شرکت و 9 فرد ایرانی را تحریم کرده است.

به گزارش یورونیوز، اسامی تحریم‌شدگان شامل حسین عباسی، مجتبی معصوم پور، میلاد میرزا بیگی و حسین پرور، حامد قشقاوی، غلامرضا منتظمی، نادر طالب زاده، زینب مهنا طالب زاده و محمد باقر شیرین کار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها