أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۲۷۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خانه احزاب استان کردستان با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی محور خاش ـ زاهدان را محکوم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، خانه احزاب استان کردستان با صدور بیانیه‌ای که امروز در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، آمده است؛ اقدام مذموم و ترور ناجوانمردانه تعدادی از سپاهیان سلحشور و فرزندان پاک و حافظ امنیت مرزهای شرق کشور عزیزمان که بعد از چند ماموریت طاقت‌فرسا در حال بازگشت به سوی خانواده‌های چشم‌انتظار خود بودند، ملت بزرگ ایران را داغدار کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ضمن عرض تسلیت و تهنیت به خانواد‌ های معزز شهدای مظلوم این اقدام وحشیانه و تروریستی و عموم مردم ایران خصوصا مردم شریف سیستان و بلوچستان، همدردی و همبستگی خود را با خانواده بزرگ و رشید نیروهای مسلح و حافظان امنیت کشور را اعلام می‌داریم.

خانه احزاب کردستان در ادامه این بیانیه آورده‌اند؛ یقین داریم باصلابت و رشادت فرزندان انقلابی، مومن و وطن‌دوست این مرز و بوم بزودی پاسخ محکمی به عاملان این جنایت داده می‌شود و به زودی شاهد ریشه‌کن شدن پدیده شوم ترور در سراسر ایران عزیز، خصوصا در سیستان و بلوچستان باشیم و در سایه برچیده‌شدن این پدیده شوم و امنیت پایدار حاصل از آن، توسعه و آبادانی ایران عزیزمان را نظاره کنیم.

یک گروهک تروریستی در اقدامی تروریستی انتحاری، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در محور خاش ـ زاهدان در استان سیستان و بلوچستان را منفجر کرد که 27 نفر شهید و 13 نفر نیز زخمی شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها