أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۲۷۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
رئیس فراکسیون امید با صدور پبامی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، در پی حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان، رئیس فراکسیون امید با صدور پیامی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی تاکید کرد: تروریست‌ها پس از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشاهده عظمت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافته‌اند حفظ وحدت و ثبات در کشور اراده‌ای نشات گرفته از سطح بالای نظام و کشور است و به همین دلیل و به خیال خام خود و با تلاش‌های مذبوحانه در جهت تحت‌الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم ملی بودند.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان توسط تروریست‌های کوردل موجب اندوه فراوان شد. تروریست‌های جنایتکار که مورد حمایت نظامی، مالی و فکری برخی کشورهای منطقه قرار دارند، پس از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشاهده عظمت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دریافته‌اند حفظ وحدت و ثبات در کشور اراده‌ای نشات گرفته از سطح بالای نظام و کشور است و به همین دلیل و به خیال خام خود و با تلاش‌های مذبوحانه در جهت تحت‌الشعاع قرار دادن این حرکت عظیم ملی بودند. امیدوارم با پیگیری و برخورد قاطع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ریشه عملیات تروریستی خشکانده شود.

ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های محترم شهدای حادثه تروریستی تسلیت عرض می‌کنم، از خداوند رحمان و رحیم برای شهدای این واقعه اندوه‌بار علو درجات و برای خانواده‌های محترم این عزیزان صبر و اجر مسالت دارم.

محمدرضا عارف»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها