به گزارش پایگاه 598، روزنامه کیهان نوشت: سایت جهان نیوزضمن طرح این پرسش نوشت:

مهرماه سال جاری بود که آذری جهرمی، با بازنشستگی رسول سراییان به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان، طی حکمی ناظمی‌اشنی را به عنوان معاون وزیر و رئیس‌سازمان فناوری اطلاعات منصوب کرد. سازمان مهمی که در دولت یازدهم سکان آن به دست نصرالله جهانگرد، از مسئولان حاشیه‌دار اصلاح‌طلب و از شخصیت‌های مورد علاقه خاتمی بود.

با اینکه مدت اندکی از انتصاب ناظمی در راس این سازمان، گذشته و در چندماه گذشته هم خبر خاصی از حوزه تحت نظر او مخابره نشده اما ظاهرا وی عمدا یا سهوا در حال ایجاد جنجال است. وی به بهانه اختتامیه جشنواره فیلم فجر و حضور فیلم ارزشمند «رد خون» در بین گزینه‌های دریافت جوایز برخی کارشناسان در حق این فیلم جفا هم شد، توئیت عجیبی را منتشر کرد. ناظمی نوشت: «این رد خون تا به کی ما را تکه‌تکه خواهد کرد؟ این چهل تکه‌ها چگونه سیمرغ خواهد شد؟ تنها اگر بخواهیم دوباره ما شویم»

با توجه به محتوای فیلم رد خون که تلاشی در راه افشای جنایت گروهک منافقین در حق ملت ایران است، چگونه می‌توان پیشنهاد آقای معاون وزیر به عنوان یکی از مسئولان ارشد دولت را در پوشش مواضع دو پهلو توجیه کرد؟

ناظمی که با انتقاد کاربران توئیتر مواجه شد، به قول خودش برای شفاف شدن چند توئیت دیگر منتشر کرد که شاید کار را خراب‌تر کرد و گویی ملت ایران متهم هستند که به دفاع از خود در برابر جنایات منافقین قیام کردند. او در یکی از توئیت‌ها نوشته است: «ما به عنوان جامعه ایران باید برای آینده یاد بگیریم که درگیری مسلحانه به هیچ کجا نمی‌رسد. تیر 60 منافقین اسلحه گشودند و بسیاری بر اساس این اسلحه به کام مرگ رفتند. الان 40 ساله ایم و میراث ما یک درد عمیق از تکه تکه شدن است و شاید یک درس بزرگ»