أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۲۸۳۱
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
در پی اظهارنظر مشکوک مهره اطلاعاتی دولت؛
در پی به شهادت رسیدن 27 تن از پاسداران امنیت کشور توسط گروهک جیش‌الظلم، مردم خواستار برخورد جدی با تروریست‌ها شدند؛ بسیاری از مسئولین بلندپایه نیز حفظ امنیت کشور را در گرو برخورد قاطع با گروهک‌های تروریستی عنوان کردند، اما در این بین مشاور رئیس‌جمهور طی اظهاراتی نامفهوم به جانبداری از گروهک تروریستی جیش‌الظلم پرداخت و انتقام‌گیری از آنان را امری "باطل" قلمداد کرد.
به گزارش پایگاه خبری 598، روز گذشته در پی حمله انتحاری گروهک تروریستی جیش‌الظلم به اتوبوس حامل نیروهای سپاه، جمعی از پاسداران امنیت کشور به شهادت رسیدند.

این گروهک تروریستی پیش از این نیز چندین بار با پاسگاه‌ها و مراکز نظامی مستقر در جنوب شرقی کشور درگیر شده بود؛ کمااینکه اوایل سال گذشته یازده نفر از ماموران مرزبانی ناجا (سه نفر از ماموران کادری و 8 نفر از سربازان وظیفه) بدست تروریست های جیش‌الظلم به شهادت رسیدند. ربودن 14 تن از مرزبانان کشور در مرز میرجاوه نیز توسط همین گروهک تکفیری صورت گرفت.

اینک در پی به شهادت رسیدن 27 نفر از پاسداران امنیت کشور توسط گروهک جیش‌الظلم، مردم خواستار برخورد جدی با این تروریست‌ها شدند؛ بسیاری از مسئولین بلندپایه کشور نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه اخیر، حفظ امنیت کشور را در گرو برخورد قاطع با گروهک‌های تروریستی عنوان کردند، اما در این بین مشاور رئیس‌جمهور طی اظهاراتی نامفهوم به جانبداری از گروهک تروریستی جیش‌الظلم پرداخته است.

حسام‌الدین آشنا در صفحه توییترش، برخورد انتقام‌جویانه از تروریست‌های تکفیری را اقدامی "باطل" قلمداد کرده و نوشته است: «مرزبانان ما به شهادت رسیدند اما ما در دام چرخه خونین و باطل انتقام نخواهیم افتاد. مسئولیت برعهده آمران و دیه برعهده عاقله است»؛ اظهارنظر نسنجینده مشاور رئیس‌جمهور و حمایت ضمنی او از گروهک تروریستی جیش‌الظلم در حالی صورت می‌گیرد که این گروهک تاکنون چندین بار با نیروهای نظامی درگیر شده‌ و مرزبانان کشور را به شهادت رسانده‌ است، از طرفی تروریست‌های منتسب به این گروهک پیش از این بارها مقامات کشور را تهدید کرده‌اند؛ موضوعی که می‌تواند بصورت بالقوه امنیت کشور را در معرض اقدامات تروریستی قرار دهد.



در ادامه‌ی اظهارنظر مشاور رئیس‌جمهور، کاربران مجازی این شائبه را مطرح کردند که مقامات دولتی شهامت برخورد انتقام‌جویانه از تروریست‌ها و پذیرش تبعات بین‌المللی این اقدام را ندارند و در همین راستا تصمیم گرفته‌اند سیاست‌ تنش‌زدایی را بهانه‌ای برای توجیه رفتار منفعلانه‌ی خود قرار دهند.


در ادامه واکنش بخشی از کاربران مجازی در پاسخ به اظهارنظر مشکوک حسام‌الدین آشنا را می‌خوانید؛













*وحید عزیزی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۹
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها