کد خبر: ۴۵۲۸۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
سایت "انتخاب" از رسانه‌های تحت حمایت طیف هاشمی رفسنجانی که بی‌سوادی خود را در انتشار سخنان آیت الله میرباقری در روز 22 بهمن نشان داد و در تیتری مغرضانه به انتشار مطلبی دروغ از زبان آیت الله میرباقری پرداخت، نتوانست عمقِ نگرانی‌های طیف مطبوعش را از گسترشِ «اندیشه‌های انقلابی و تمدن‌گرا» پنهان کند و کلیپی مغرضانه را منتشر کرد. کلیپی که متن آن برگرفته از یکی از روزنامه‌های غربی است.

به گزارش پایگاه خبری 598، سایت "انتخاب" از رسانه‌های تحت حمایت طیف هاشمی رفسنجانی که بی‌سوادی خود را در انتشار سخنان آیت الله میرباقری در روز 22 بهمن نشان داد و در تیتری مغرضانه به انتشار مطلبی دروغ از زبان آیت الله میرباقری پرداخت، نتوانست عمقِ نگرانی‌های طیف مطبوعش را از گسترشِ «اندیشه‌های انقلابی و تمدن‌گرا» پنهان کند و کلیپی مغرضانه را منتشر کرد. کلیپی که متن آن برگرفته از یکی از روزنامه‌های غربی است و سعی دارد با طرح چند استدلال سخیف و با تکنیک مخاطب‌هراسی، مبانی فکری-فلسفی فرهنگستان علوم اسلامی را در راستای پیشبرد جریان اصولگرایی تعریف کند!.

این سایت، گزارشی تحریف‌شده از سخنرانی آیت‌الله میرباقری (در کرج، ۲۲ بهمن ۹۷) ارائه کرده است. برای نمونه، استاد میرباقری در این سخنرانی می‌گویند: «ما باید تمدن غرب را در جَهازِ هاضمهٔ تمدن اسلامی #هضم کنیم». اما نویسندگان سایت انتخاب که ظاهرا توان درک سخنان ایشان را نداشته‌اند تیتر زده‌اند: «ما باید سعی کنیم تمدن غرب را #حذف کنیم»!

از طرفی سایت انتخاب برای اثبات ادعایش علیه مبانی فکری فرهنگستان علوم اسلامی، مخاطبین خود را به سخنان شخصی به نام "محسن غرویان" ارجاع می‌دهد! این درحالیست که فرد مذکور صرفا یک فعال سیاسی است که از لحاظ علمی در بین علما و بزرگان حوزه علمیه هیچ جایگاهی ندارد، بعلاوه اظهارنظر چنین فردی در باب مکاتب فلسفی بیشتر به طنز شبیه است تا بحث علمی.

در پایان لازم به ذکر است که سال های گذشته نیز سایت آینده متعلق به مهدی هاشمی رفسنجانی از مجرمین امنیتی و اقتصادی به دروغ پردازی علیه دفتر فرهنگستان علوم اسلامی پرداخته بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها