يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۸۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
جشنواره فجر تلاوت شب گذشته در حسینیه صاحب‌الزمانی(عج) تهران برگزار شد و حسین شالچی به عنوان قاری برگزیده این رقابت‌ها انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598، جشنواره فجر تلاوت ویژه رقابت برگزیدگان ادوار مختلف جشواره تلاوت‌های مجلسی شب گذشته در حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار شد و در پایان حسین شالچی توانست عنوان برگزیده جشنواره را رأی داوران و عموم مردم از آن خود کند.

در این جشنواره اساتیدی چون سیدمحسن موسوی بلده، محمد‌رضا زاهدی، ابراهیم آهور، محمود متقی‌پناه، وحید مهاجر، محسن امیری، احمد مرادی، محمد کاظمی، حسین شریفیان،  علی فربین و علی قاسم‌آبادی به عنوان اعضای هیأت داوران به قضاوت پرداختند.

تلاوت افتخاری سید‌جواد حسینی و اجرای ابتهال توسط حسن خانچی و مدیحه‌سرایی محمد سلمانیان و تلاوت محمدرضا حاتمی قاری نوجوان از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم بود و اجرای آن را منصور آقا‌محمدی و محمد‌رضا پورمعین بر عهده داشتند.

در پایان از مجموع 875 رای حسین شالچی با کسب 438 رای توانست رتبه اول جشنواره فجر تلاوت را از آن خود کند و پس از وی به ترتیب آقایان نایب‌علی عبدالهی، وحید خزایی، رسول تمجید، حمید رحیمی، سیدصادق مسلمی و سیدعباس حسینی دوم تا هفتم شدند.

در پایان این جشنواره که تا حدود ساعت 1 بامداد به طول انجامید به قید قرعه به بیست نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها