أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۲۸۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
هوک به خروج آمریکا از برجام نیز اشاره کرد و افزود که ترامپ با این اقدام درصدد آزادی عمل بیشتر در فشار آوردن به ایران است.
به گزارش پایگاه 598، "برایان هوک" رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه این کشور در گفت و گوی اختصاصی با روزنامه الشرق الاوسط به اختلاف میان واشنگتن و اروپایی ها درباره ایران اشاره کرد و گفت که این اختلاف نظر در تاکتیک  و روش است.

وی به برگزاری کنفرانس ورشو نیز اشاره کرد و گفت که در این کنفرانس 70 کشور از سرتاسر جهان برای مذاکره درباره چالش‌های خاورمیانه از جمله ایران گرد هم آمده بودند.

هوک به خروج آمریکا از برجام نیز اشاره کرد و افزود که ترامپ با این اقدام درصدد آزادی عمل بیشتر در فشار آوردن به ایران است.

پیش تر هم فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درگفت‌وگویی با پایگاه اینترنتی خبری «لایو مینت» گفته بود: «نمی‌خواهیم ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد و توافقی که ما در سال ۲۰۱۵ آن امضا کردیم، دقیقاً در همین راستا است» و نشان داد اروپایی‌ها در بدبینی به تهران هیچ فرقی با امریکایی‌ها ندارند. وی در توجیه این بدبینی گفت: «این را می‌گویم که به برخی از شایعه‌ها پایان دهم. درسالی که گذشت بار‌ها شنیده‌ام که هدف اروپا از ادامه پایبندی بر توافق با ایران، صرفاً ملاحظات اقتصادی و تجاری با این کشور است. خیر به هیچ عنوان اینگونه نیست. ما به این دلیل به توافق با ایران ادامه می‌دهیم که این توافقنامه از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری می‌کند. ما می‌خواهیم مانع از بروز یک بحران امنیت در منطقه بحران‌زده خاورمیانه شویم.» 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها