يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۲۸۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
جانشین دریابانی استان هرمزگان از نجات جان ۵۷ گردشگر و بازدید کننده از نوار ساحلی جزیره هرمز توسط دریابانان پاسگاه مرزی ساحلی این جزیره خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ سهراب سجادی اظهار داشت: با توجه به حضور توریست ها و گردشگران در استان هرمزگان ، دریابانی استان هرمزگان با افزایش حضور نیروها در داخل دریا و نوار ساحلی، به خدمت رسانی و ایجاد نظم و امنیت گردشگران پرداخت.

وی افزود:در این مدت دریابانان پاسگاه مرزی ساحلی جزیره هرمز در کنار تامین امنیت توریست ها و گردشگران، با گشت های هدفمند و حضور مستمر در نقاط خطر آفرین موفق شدند از جان ۵۷ تن از مسافران و گردشگران که برای تفریح به سواحل این جزیره رفته بودند و به علت طوفانی شدن دریا در بین صخره ها و شکاف کوه های کنار ساحل محصور شده بودند را نجات و به آغوش خانواده باز گردانند.

جانشین دریابانی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: مسافران و گردشگران بایستی به توصیه های دریابانان توجه و نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار بروز مشکلات جبران ناپذیر نشوند.

سرهنگ سجادی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت همه سازمان هایی که در طرح ساماندهی دریا در این استان تلاش می کنند، شاهد کاهش غریق و همچنین تلفات ناشی از سایر حوادث در دریا باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها